login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

blauw scherm netio.sys

Offline roberini - 21/05/2009 11:01
Avatar van roberiniHTML beginner Hallo,

Als ik mijn Acer Aspire M3641 wil opstarten, dan geeft hij soms een error dat NETIO.SYS niet werkt. Dan gaat hij een physical memory dump doen. Ik heb op andere sites gelezen dat deze update het zou verhelpen. Dus ik ga naar die site, download de 64-bit versie, zegt dat ding: "De update geldt niet voor uw systeem." Dus ik ga de 32-bit versie proberen, kijken of dat wat resultaat oplevert, maar krijg ik precies hetzelfde. Licht dit aan mijn computer of aan het feit dat ik een 64-bit systeem heb? Het gene wat ik al weet is dat het iets met mijn verbinding te maken heeft. Ik heb geen interne netwerkaart, maar een USB-stickje(300N Wireless USB Adapter van Sitecom). Licht dat daaraan? Of licht het ergens aan? En hoe krijg ik die update wel beschikbaar voor mijn systeem of hoe krijg ik het anders gemaakt?

MVG, Robin

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline NTS64 - 21/05/2009 11:09
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Zulke topics post je beter op andere fora, waar ze er meer van weten. Dit is een webmastercommunity.
Offline Abbas - 21/05/2009 13:18
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Kans is groot dat het inderdaad aan dat stickje ligt, sommige geven soms erge fouten en dergelijke! Maar het is inderdaad hier geen community voor dergelijke zaken! 

Slotje
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.29s