login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

text based spel

Offline daanlaan - 05/05/2009 10:54
Avatar van daanlaanMySQL interesse ik ben nu 4 maandjes bezig geweest aan een text based race game.
het is bijna af en ik ben aan het uitzoeken hoe ik het snel en effectief reclame zou kunnen maken om gebruikers aan te trekken.
Er zijn van die sites waar al deze games opstaan met ratings, kan ik mezelf daar tussen plaatsen eigenlijk?

voorlopig staat het hier op:
http://jmdmaintenance.com/topspeed/login.php

er zijn dus nog enkele links en paginas die niet/niet correct werken voor het geval je eens wilt testen

18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 05/05/2009 11:28
Avatar van marten Beheerder Investeer eens in een normaal domeinnaam.....
Offline daanlaan - 05/05/2009 11:30 (laatste wijziging 05/05/2009 16:04)
Avatar van daanlaan MySQL interesse zoals ik zei "voorlopig" ik ga het eerst afmaken en testen en dan een domeinnaam kopen
Offline SomaQan - 05/05/2009 15:19
Avatar van SomaQan PHP beginner Lekker slim om de domein alvast te verklappen.
Offline daanlaan - 05/05/2009 16:06
Avatar van daanlaan MySQL interesse hm inderdaad was niet slim 
weet iemand een goede hosting firma? ik heb veel bij one.com staan en ik ben ook zeer tevreden over hun, maar ze ondersteunen geen cronjobs... Ik heb best wel een zware server nodig denk ik
Offline larssy1 - 05/05/2009 16:10 (laatste wijziging 05/05/2009 16:12)
Avatar van larssy1 MySQL beginner probeer eens bij servage.net

ikzelf ga daar deze zomer mijn host kopen 

voor 7euro per maand heb je 500gb ofzo 
------
ow, site is even uit de lucht, nja, neem een keer een kijkje zou ik zeggen ;)
Offline daanlaan - 05/05/2009 16:15
Avatar van daanlaan MySQL interesse veel ruimte heb ik niet echt nodig, met 100 of 200 mb kom ik al toe maar hij moet vooral snel zijn, veel queries kunnen uitvoeren
Offline larssy1 - 05/05/2009 16:41
Avatar van larssy1 MySQL beginner servage.net doet het weer..

voor 7euro per maand.. (108euro per jaar)

Gratis domein naam..
Gratis Setup..
750GB ruimte
7500GB data verkeer
oneindige emails

Als je je verkeer hiermee platlegt, vind ik dat knap van je 
Offline daanlaan - 05/05/2009 16:54
Avatar van daanlaan MySQL interesse wow 7500 is wel goed denk ik, zeker om te starten 
maar ik kom weer niet op de site...
Offline Martijn - 05/05/2009 17:09 (laatste wijziging 05/05/2009 17:38)
Avatar van Martijn Crew PHP ik heb m bij hosting2go.nl, €30 de jaar,
ik kan je bij deze vertellen, ik heb dr een spel staan die een tijdje een paar spelers had., en die bandbreedte haal je niet, Dus 108 euro is wat duur om mee te beginnen. Je kunt altijd nog opwaarderen

oh, maar ze doen niet meer textbased dingen omdat die kneuzen steeds van die ripsoff doen
Offline larssy1 - 05/05/2009 17:42 (laatste wijziging 05/05/2009 17:50)
Avatar van larssy1 MySQL beginner Deviour, misschien dat ik ook met joun site begin ;)

Mijn eigen site trekt idd niet zoveel ,
en ik zou er nog gemakkelijk een criminals erbij opzetten. mocht het te weinig zijn, kan ik altijd verder gaan met servage 

Ben wezen kijken bij registratie,

en wat moet ik verstaan onder Application Pack (€ 11,90 eenmalig)

EN EEN ANDER PUNT,

deze host is niet geschikt voor daanlaan, gezien zijn categorie, criminals site is..

hosting2go schreef:
FAQ: Staan jullie erotische-, torrent- of criminals-sites toe?

Nee, dat staan wij niet toe. Wij hebben in het verleden gemerkt dat dit soort websites vaak voor overlast zorgen in de vorm van DDoS aanvallen, spam mailings of slecht programmeerwerk. Die overlast zorgt er helaas ook meestal voor dat de websites van onze overige klanten (tijdelijk) onbereikbaar of traag zijn. Wij vinden niet dat andere websites last mogen ondervinden van het gedrag van sommige bezoekers van erotische-, torrent- of criminals-sites, en hebben daarom in 2007 tot het nemen van deze maatregel besloten.

Voor criminals-sites geldt er momenteel een uitsterf-beleid waarbij bestaande sites actief mogen blijven (mits ze niet voor directe overlast zorgen) maar er geen nieuwe sites meer bijkomen.
Offline Martijn - 05/05/2009 17:50
Avatar van Martijn Crew PHP ik heb gewoon dat basispakket zonder shit. Geen cronjobs, maar met wat handig scripten en cronjob.de ben je dr ook.

Maar ik bedacht me nadat ik het had gepost, dat ze niet meer criminals spellen toelaten.

webreus.nl (of com) ga ik binnenkort is kijken.
Offline daanlaan - 05/05/2009 20:00
Avatar van daanlaan MySQL interesse
DeviourSoul schreef:
ik heb gewoon dat basispakket zonder shit. Geen cronjobs, maar met wat handig scripten en cronjob.de ben je dr ook.

Maar ik bedacht me nadat ik het had gepost, dat ze niet meer criminals spellen toelaten.

webreus.nl (of com) ga ik binnenkort is kijken.


wat bedoel je met "criminals spellen"?
Offline SomaQan - 05/05/2009 20:05 (laatste wijziging 05/05/2009 20:06)
Avatar van SomaQan PHP beginner Criminals spellen zijn maffia spellen.
Offline daanlaan - 05/05/2009 20:56
Avatar van daanlaan MySQL interesse ah ma dat is niet wat ik heb hè...
het is een race game, of hoort dat daar ook bij?
Offline Raze - 05/05/2009 20:58 (laatste wijziging 05/05/2009 20:59)
Avatar van Raze PHP beginner
daanlaan schreef:
ah ma dat is niet wat ik heb hè...
het is een race game, of hoort dat daar ook bij?


criminals, racegames, ... het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer.

Dit is mss wel een goede hosting voor jou: http://www.eurosrs.com/goedkope-hosting.asp
Offline Joost - 06/05/2009 10:40
Avatar van Joost PHP expert Let wel op dat je je niet laat verleiden door goedkope prijzen en mooie praatjes.
Je kan beter 10 euro p/maand extra betalen voor je hosting, en dat het altijd goed werkt en dat je hebt wat je nodig hebt, dan dat je telkens problemen hebt met offlineperiodes, slechte en trage support, ontbrekende dingen en dergelijke.
Offline marten - 06/05/2009 12:02
Avatar van marten Beheerder terug ontopic aub
Dit topic gaat niet over hosting maar over promotie van het spel.
Offline daanlaan - 06/05/2009 14:51
Avatar van daanlaan MySQL interesse
Medieval schreef:
Let wel op dat je je niet laat verleiden door goedkope prijzen en mooie praatjes.
Je kan beter 10 euro p/maand extra betalen voor je hosting, en dat het altijd goed werkt en dat je hebt wat je nodig hebt, dan dat je telkens problemen hebt met offlineperiodes, slechte en trage support, ontbrekende dingen en dergelijke.

Ja dacht ik ook al aan, maar van one.com, die ook zer goedkoop zijn, ben ik nog steeds tevreden. dus het is altijd mogelijk
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s