login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Variabele SMTP in Outlook (Opgelost)

Offline bertenz - 27/04/2009 09:37
Avatar van bertenzHTML beginner Hey,

Aangezien ik op kamers woon en daardoor doordeweek een andere provider (upc) heb dan in het weekend (planet), heb ik telkens problemen met het versturen van berichten vanuit Outlook. Zo moet ik de ene keer de smtp server van UPC en de andere keer die van Planet gebruiken. Na een tijdje dit telkens te veranderen bij het versturen van een mailtje, begin ik het toch wel vervelend te vinden. Daarom is mijn vraag of het op de een of andere manier mogelijk is om Outlook zelf de juiste server te laten kiezen.
Kan iemand mij hiermee helpen ? Alvast bedankt.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 27/04/2009 10:13
Avatar van Stijn PHP expert Maak twee accounts aan in outlook .
Offline bertenz - 27/04/2009 13:31
Avatar van bertenz HTML beginner Dat zou ik idd wel kunnen doen, maar dan zijn mijn verzonden berichten verdeeld over 2 accounts en dat is soms niet zo handig. Bij de binnenkomende berichten is dat handig op te lossen (gewoon een kopie op de server achterlaten), maar dat is volgens mij niet mogelijk met verzonden berichten of wel ?
Offline Daiben - 27/04/2009 13:33
Avatar van Daiben Lid maak een of andere gratis mail adres aan laat alle 2 de email account de mail doorsturen naar dat adres. en haal je het van die ene mailadres af waar je via verstuurt/ophaalt 
Offline bertenz - 27/04/2009 23:29
Avatar van bertenz HTML beginner Dat is inderdaad een oplossing. Het was iets handiger geweest als het gewoon met één account zou kunnen, maar ja ...

Allebei bedankt voor jullie reacties en als iemand nog iets weet, zou ik het graag willen weten.
Offline Brix - 28/04/2009 01:19
Avatar van Brix Nieuw lid Ik heb de perfecte oplossing..
Ik gebruik het zelf ook. Mobile Net Switch.

Met dat programma hoef je alleen maar een profiel te laden en de SMTP past zich automatisch aan aan je omgeving.


Offline bertenz - 28/04/2009 21:44
Avatar van bertenz HTML beginner Bedankt voor de tip ! Ik heb de komende 2 dagen even wat minder tijd, maar daarna ga ik het zeker even bekijken. Nogmaals bedankt allemaal!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.197s