login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

In Java een php sessie aanmaken

Offline ArcanA - 21/04/2009 23:36 (laatste wijziging 21/04/2009 23:38)
Avatar van ArcanAPHP beginner Hallo,

Ten eerste, weet ik niet of ik hier op de juiste plaats mee ben of de juiste categorie. Ik kan totaal niets van Java. Ik weet wel dat het mogelijk zou moeten zijn in java een php sessie te maken.

Iemand heeft een Java script voormij geschreven, alleen kan ik hem nu niet meer contacteren om hem het script te laten bewerken. Dus probeerde ik zelf aan de slag te gaan ermee, en dat valt zwaar tegen.

Het script doet het volgende:
Het haalt een Megaupload link uit een php file vanmij. Daarna moet je een beveiligingscode ingeven die van Megaupload automatisch afgehaalt word. Wanneer deze correct ingevult is krijg je een kader (nn.html) Hierin word een Divx movie geladen en de link van megaupload die word er automatisch ingeplaatst. Nu zou ik van die link een sessie in php willen maken. vervolgens doorlinken naar retval.php. Daarin roep ik dan de sessie op en zet ik gewoon de player erond en kan ik veel makkelijker alles aanpassen, (in html en php).

Hier heb ik een klein stukje van het script geplaatst, omdat ik niet het hele script wil posten, ik weet niet of het voldoende is.. Zoniet, dan hoor ik het wel denk ik.

http://plaatscode.be/136173/

PS: Indien er mogelijk tutorials bestaan voor dit , gelieve ze me dan door te sturen.

Met vriendelijke groeten,
ArcanA

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Koen - 22/04/2009 20:01
Avatar van Koen PHP expert *BUMP*

Bij het verwijderen van de eerste reactie verdwijnt het topic uit de lijst met actieve forumberichten, vandaar dit bericht.

Het topic gaat hier weer verder:
_____________________________________
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s