login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

site werkt in IE , maar niet in firefox en chrome. (Opgelost)

Offline lolll - 02/04/2009 10:51 (laatste wijziging 02/04/2009 10:54)
Avatar van lolllLid Mijn site : http://users.telenet.be/dcbr Werkt wel in IE , maar niet in mozzila firefox en google chrome . Is er soms geen metatag of andere code waardoor je de site bv. in firefox kunt laten zien alsof het in IE wordt uitgevoerd. Dat zou handig zijn , dan werkt mijn site direct op de andere browsers.
Ik weet dat je dat bij IE8 de nieuwste versie van IE dat zo kunt instellen. Dus als je site op IE7 goed wordt uitgevoerd en in IE8 niet dan kun je met een speciale metatag het zo instellen dat die site wordt uitgevoerd alsof het in IE7 is ( terwijl je dus eigenlijk in IE8 werkt )
Maar ik weet niet of het bij andere browsers ook kan.

Zo, hopelijk heb ik het een beetje goed uitgelegd dat jullie het verstaan.

Grt,lolll

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 02/04/2009 10:57 (laatste wijziging 02/04/2009 10:59)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Vind je het heel erg gek 

Errors found while checking this document as XHTML 1.0 Transitional!
Result: 587 Errors, 1 warning(s)

Errors found while checking this document as HTML 4.01 Strict!
Result: 255 Errors, 3 warning(s)

Vertaald: Je code is 1 grote bende.
Ook je broncode is echt mega, echt heel overbodig, barst van de comments ect.

Sorry als het afzeikerig klinkt, maar ik heb echt zelden zown crappy broncode gezien.

Kortom Echt opnieuw maken!!!
Offline lolll - 02/04/2009 11:02
Avatar van lolll Lid Tiens, ik maak ze nochtans in microsoft office publisher en alles werkt in IE dus wat is er dan mis ?
Offline Kefkecoeck - 02/04/2009 11:04
Avatar van Kefkecoeck Nieuw lid Microsoft heeft zijn eigen manier van werken en omdat IE een browser is van microsoft werkt het daar wel perfect in. IE houdt zich niet aan de webstandaarden terwijl de andere browsers dat wel doen.
Offline lolll - 02/04/2009 11:04 (laatste wijziging 02/04/2009 11:06)
Avatar van lolll Lid Ow, dus kan ik best met zuivere html code werken.

En is er geen manier om de site die er nu is om te zetten tot zuivere html code ?
Offline ArieMedia - 02/04/2009 11:09 (laatste wijziging 02/04/2009 11:10)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Microsoft office publisher
Microsoft internet explorer

Wat ik altijd al nadelig van Microsoft heb gevonden is dat het weinig rekening houd met andere software en pakketten op zichzelf africht. Zoals je nu ook al ziet, Naar internet explorer geen problemen, rest wel.

Maar dat terzijde. Wil je sites maken moet je gewoon beginnen met HTML leren. Als ik naar jou broncode kijk val ik flauw. je word doodgegooid met comments. En de code is gewoon onjuist. Voor de rest weet ik niet veel van publisher, omdat ik zelf gewoon HTML heb geleerd door het te doen in kladblok 0.o.

Anyway, ik kan je niet verder opweg helpen met dit. Ik kan hier nieteens aan beginnen.. na 2 regels code heb je weer 20 regels vol comments. Dat leest voor mij niet.

KefkeCoen had het zo te zien al wat beter verwoord xD
En eeuhm.. volgensmij kan dat niet nee..
Offline lolll - 02/04/2009 11:12 (laatste wijziging 02/04/2009 11:19)
Avatar van lolll Lid Ok, ik kan wel html maar zo goed als mijn site op dit moment is zal ik het niet in kladblok kunnen na maken. Zal wel paar maanden duren , maar ik heb goede moed !
Ik ga eerst nog wel is rondkijken op forums om te zien of dat toch niet bestaat zo een speciale code.

ik denk plots aan iets :
Als ik nu dreamwaever zou hebben. Dan zou ik mijn huidige pagina kunnen openen en de broncode in normale status gaan bewerken. Zo verlies ik het minste gegevens niet ?
Offline ArieMedia - 02/04/2009 11:19
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik heb zelf de basis HTML geleerd op mijnhomepage.nl, maar ik denk dat het hier ook prima kan. En gemakkelijk leren kan ook met dreamweaver van adobe. op www.adobe.nl
Offline lolll - 02/04/2009 11:20
Avatar van lolll Lid
Arie2Zero schreef:
Ik heb zelf de basis HTML geleerd op mijnhomepage.nl, maar ik denk dat het hier ook prima kan. En gemakkelijk leren kan ook met dreamweaver van adobe. op www.adobe.nl


mijnhomepage ken ik ! daar heb ik .htaccess geleerd.
Maar over dreamwaever gesproken. Ik heb nog iets aan mijn vorige bericht toegevoegd. Zou dat misschien lukken ?
Offline ArieMedia - 02/04/2009 12:07
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Nee, Want de broncode zelf is gewoon crap en moet dus opnieuw gemaakt worden.
Offline lolll - 02/04/2009 15:22 (laatste wijziging 11/04/2009 09:41)
Avatar van lolll Lid ok, kzal dan wel zien.

UPDATE: voor Arie2Zero ik kan al heel goed html ondertussen, kben ook de cursus op mijnhomepage aan het volgen ! Gaat heel gemakkelijk.
Binnenkort kan ik mijn site goed aanpassen !
nog eens bedankt voor de tip.
lolll 
Offline Arlonn - 01/05/2009 13:48
Avatar van Arlonn Lid Beste,

Helaas zit ik met het zelfde probleem het gaat in dit geval om de website www.klusbedrijfkvds.nl die ik gemaakt heb met een hulp programma. Ik kan hem wel gewoon bekijken in IE maar niet met andere browsers.

Alvast bedankt!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.218s