login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Advies website plaatsen

Offline aberends - 12/03/2009 20:26
Avatar van aberendsNieuw lid Ik ben Antal Berends, 43 jaar en heb mijn eerste html webpagina bijna af.
nu ben ik opzoek geweest naar een plaats om mijn website te stallen. via jullie en andere sites kwam ik erachter dat zoiemand een hoster heet.
Mijn website is gemaakt met dreamweaver.

nu wil ik graag weten welke hoster jullie aanraden, ik heb weinig verstand van computers dus ik heb er een nodig die mij van begin tot eind kan helpen.

zelf kwam ik op sitedeals de onderstaande aanbieding van ordana tegen, maar ik weet niet waar ik op moet letten.
heeft iemand advies voor mij?
Ik heb de lijst webhosting op sitemasters.be al bekeken maar weet niet exact wat ik nodig heb en welke goed zijn.

http://www.site...affic.html

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 12/03/2009 20:32
Avatar van Wim Crew algemeen Als je wil gaan voor betalende hosting kan je een vergelijking maken op www.webhosters.nl. Deze website bevat ook ervaringen van andere klanten. Als het echt een slechte hoster is, zal deze veel slechte commentaar krijgen, en weet je dat je daar beter niet kan gaan.

Verder, normaal biedt je ISP je ook wat webruimte aan. Deze kan je meestal gratis gebruiken. PHP ondersteuning krijg je hier (meestal) niet.
Offline Koen - 13/03/2009 23:22
Avatar van Koen PHP expert Een aanrader: Netfeed!
Offline voltrex - 14/03/2009 08:59
Avatar van voltrex Lid Ik weet dat Netfeed de sponser is van sitemasters enzo hoor , maar... Is One.com niet voordeliger?  
Offline Koen - 14/03/2009 09:02
Avatar van Koen PHP expert
voltrex schreef:
Ik weet dat Netfeed de sponser is van sitemasters enzo hoor , maar... Is One.com niet voordeliger?  


Prijs bepaalt de keuze van een host maar gedeeltelijk. Iets wat veel belangrijker is, is de kwaliteit en de service!
Offline henver - 14/03/2009 09:37
Avatar van henver HTML gevorderde Ikzelf host ook bij one.com en ben er tevreden van, maar er zijn wel enkele minpuntjes: je kan bijvoorbeeld niet vanop een andere locatie (website) verbinding maken me je database. Ook Cronjobs worden niet ondersteund. De Live Support is ook niet wat het moet zijn en ze gebruiken ook een eigen controlpanel: Dit is eenvoudig in gebruik maar véél minder uitgebreid dan bijvoorbeeld DirectAdmin.
Wel krijg je veel schijfruimte voor je geld.


Indien je een 'standaard' website hebt gemaakt (html, php, mysql) en niet veel extra's nodig hebt, zou ik kiezen voor one.com
Heb je echt goede kwalitatieve hosting nodig, is misschien een andere hoster beter (bijvoorbeeld Netfeed).
Offline luchtpost - 14/03/2009 10:11 (laatste wijziging 14/03/2009 15:02)
Avatar van luchtpost PHP interesse Futureweb (http://www.futureweb.be/) is volgens mij ook een zeer goede host. One.com vind ik ook goed, behalve dan dat ze je maar 1 mysql db geven, geen cronjobs ondersteunen (zoals 'henver' al zei). Hun service is ruim voldoende voor een beginner!
Offline voltrex - 14/03/2009 12:23 (laatste wijziging 14/03/2009 12:26)
Avatar van voltrex Lid Ik vind het wel handig bij futureweb (nu ik het bekijk) dat je onbeperkt aantal databases en subdomeinen kunt gebruiken. Ruimte: 4.000 MB / 2.000 MB, moet wel genoeg zijn.
Maar is de support daar goed? 
Owja, een tweede ding, zit er bij Futureweb een gratis domein bij? Want dat krijg je bij one.com wel natuurlijk (of toch het eerste jaar).  
Offline mothh - 14/03/2009 14:16
Avatar van mothh Onbekend je kan ook op google zoeken maar hier heb je er een paar:
www.yourhosting.com
www.one.com
www.strato.nl
www.antagonist.nl

hopelijk helpt dit je een beetje en anders kan je ook nog je website gratis online zetten bijvoorbeeld bij www.000webhost.com
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.25s