login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwsbrief op mijn website... Hoe ?

Offline Gunner - 26/01/2009 20:22
Avatar van GunnerLid Hallo,

Ik heb een website gemaakt en zou graag er iets aan toe willen voegen zodat mensen hun email adres kunnen registreren en zodat ik een mail kan versturen,bv: idere maand.

Is hier een gemakelijke methode voor want ik hem al een aantal dingen gelezen maar dat is me allemaal te moeilijk omdat ik hier niet veel ervaring in heb.

Mijn site gemaakt met www.one.com met de internet editor heb ik mijn site gemaakt.

Bedankt

Gunner

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 26/01/2009 20:38
Avatar van Gerard Ouwe rakker Als je dit zelf zou willen maken dan kan je het beste even starten door de basis tutorials door te lezen over PHP op deze website. Op die manier kan je in een MySQL database de adressen opslaan van mensen, zodat je deze elke maand dan een e-mail kan sturen.
Offline Gunner - 26/01/2009 21:02
Avatar van Gunner Lid Ik zou dit niet zelf willen maken ik wil gewoon dat mensen hun email adres kunnen regristreren zodat ik enkel via hotmail die erin hoef te plakken en de emails hoef te verzenden.

gewoon een eenvoudig iets waarin mensen hun email adre skunnen registreren.
Offline Gerard - 26/01/2009 21:04
Avatar van Gerard Ouwe rakker Dan adviseer ik je om even een item aan te maken in het Samenwerken onderdeel. Hier kan je dan aangeven welke requirements je hebt en wat de tegenprestatie is.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s