login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

content toevoegen via een tool?

Offline crofftt - 07/01/2009 14:41
Avatar van croffttNieuw lid Hallo,

Is het mogelijk om content toe te voegen via een commentbox of andere tool?
Ik weet dat het mogelijk is via javascript maar dat is dan maar een link naar de include en google beschouwd dat niet als unieke content.
Dus geen javascript of inline.
Bedoeling is om unieke content te verzamelen van verschillende ip's die reageren op een onderwerp zoals een blog kan je stellen maar dan gewoon naar uw webpagina.
En blog maken zou kunnen maar dat heeft geen nut want dan moet ik een website in een blog gaan maken.

Thx

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 07/01/2009 15:05
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik moet eerlijk zeggen dat ik er totaal geen wijs uit kan wat je precies wilt bereiken. Kan je het misschien wat duidelijker uitleggen en eventueel visualiseren wat je wilt bereiken?
Offline crofftt - 07/01/2009 19:12
Avatar van crofftt Nieuw lid okay,

Op deze site [url]http://www.crofftt.be [/url] staat onderaan een gastenboek.maar dat is een verwijzing naar een xml bestand.
google gaat dat niet als content aanzien van crofftt.be.omdat het een link is naar een bestand.
vraag is bestaat er een manier om direkt content toe te voegen op de indexpagina door middel van een commentbox of zoiets?
Zodat de tekst die men ingeeft op de index komt en niet naar een file waarnaar gelinkt wordt?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s