login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Freelance onderneming + werk

Offline lasdesigner - 31/12/2008 13:54
Avatar van lasdesignerPHP beginner Hé hallo Sitemasters.

Ik heb een kleine vraag betreft mijn onderneming. Ik heb een BTW-onderneming (vrij beroep blabla, diende, vorig jaar, nog geen KvK nummer te bezitten).
Maar dit ten zijde.

Ik vroeg me af. Hoelang je als zo'n onderneming je werk dient te bewaren. Dien je dit te bewaren na aflevering?

Ik weet dat je je administratie 6 tot 10 jaar moet bewaren. Maar hoe zit dit met gemaakt werk (wanneer je thuis werkt, en freelance voor een onderneming werkt)?

Alvast bedankt!

Groeten,

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline thomasje - 31/12/2008 14:45
Avatar van thomasje MySQL beginner Nou volgens mij is het helemaal niet verplicht om je werk te houden, maar personlijk houd ik er van om alles op een apparte schijf te zetten zodat ik altijd nog een terug kan kijken en als goede klanten problemen hebben met hun website en die kwijt zijn kan je ze zo altijd een kopie aanleveren.
Offline Richard - 31/12/2008 14:50
Avatar van Richard Crew algemeen Gemaakt werk hoef je na levering niet te bewaren, als je de eigendom overdraagt aan degene die het koopt tenminste. Het is dan geheel diegene's verantwoordelijkheid. Als zij niet de eigenaar zijn, tja, dan zou ik het bewaren ja. Wel zo logisch. :-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s