login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sitemasters Centraal | Pagina 3

73 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 19/01/2009 23:08
Avatar van vinTage Nieuw lid Dat ze gewoon een functietje maken die telt op regel eindes => teveel post op plaatscode else hiero 
Offline zointer - 19/01/2009 23:10 (laatste wijziging 19/01/2009 23:11)
Avatar van zointer HTML gevorderde Idd, maar ze weten blijkbaar zelf ni goed hoeveel regels 

edit: ook snelle jongen 
Offline Abbas - 19/01/2009 23:16
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
titjes, 100+ regels
Dat ging over het feit dat leden de regels overtreden als ze dit doen (meer dan 100 regels code hier plaatsen). Je moet alles lezen en niet enkel die regel want dan trek je het uit z'n context.  Ik vermeld altijd dat het vanaf 50 regels of meer op www.plaatscode.be moet! 
Offline zointer - 19/01/2009 23:22
Avatar van zointer HTML gevorderde
titjes schreef:
[..quote..]Dat ging over het feit dat leden de regels overtreden als ze dit doen (meer dan 100 regels code hier plaatsen).

Dat had ik wel door maar ander kunnen het anders interpreteren 
Offline Abbas - 19/01/2009 23:50
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dan moeten anderen de tekst ook volledig lezen en als ze het dan nog verkeerd interpreteren ligt het niet aan mij! 
Offline nemesiskoen - 20/01/2009 00:30 (laatste wijziging 20/01/2009 00:30)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Als ge dat zelf doorhad waarom gebruikte dat dan als argument in uw stelling, want zo komt ge nogal dom over.

Gewoon via webservice die code rechtstreeks naar plaatscode laten vliegen als meer is als 50 regels. Wel zuur als ge dan 51 regels hebt:-) probleem is dan ook met bewerken. Dus zal dan ad hoc tijdens het parsen van de topic pagina moeten gedaan, worden, maar als dat dan al bestaat, moet dan opgeslagen worden in de db... aaaah! toch eens over nadenken:-) (dus niet _gewoon_ )
Offline Wim - 20/01/2009 01:07
Avatar van Wim Crew algemeen topicstarters kunnen dan gewoon de link naar plaatscode veranderen...?
Offline zointer - 20/01/2009 03:49 (laatste wijziging 20/01/2009 04:22)
Avatar van zointer HTML gevorderde
nemesiskoen schreef:
Als ge dat zelf doorhad waarom gebruikte dat dan als argument in uw stelling, want zo komt ge nogal dom over.

Moet ik mee lachen, je leest ook niet goed hé ik zei dus: anderen kunnen het anders interpreteren, daarom dat ik het aanhaalde.
_
http://www.sitemasters.be/forum/1/31023/1#id203781
Nu rot gezocht hoeveel code regels je ongeveer mag plaatsen, hiermee wil ik maar zeggen dat het niet duidelijk is voor sommigen(laat staan dat ze de regels uberhaupt lezen) als de één zegt +/-50 en de ander +/-70 en voor iemand nieuw kan dan denken ok +/-100(staat enkel "géén lappen text"), want wat is veel voor de één en weinig voor de ander.
Maar men moet weten wat men wil hé
http://www.sitemasters.be/forum/1/28794#id191169
http://www.sitemasters.be/forum/11/28086#id187281
Mij maakt het niks uit maar is me wel al een aantal keer opgevallen
Als duidelijk vermeld staat zoals bij het plaatsen van nieuw topic bij "ATTENTIE" en men zet er bij "code niet meer dan +/-50 regels" dan weet men het 
Dit(div) is ook een oplossing, maar voor een 50 regel(staat dan mooier).
@hieronder ik viel jou niet persoonlijk aan hé(haalde argumenten aan), nu voel ik me de boeman 
Offline Abbas - 20/01/2009 04:16
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Allemaal goed en wel, maar je viel mij aan dat ik elke keer iets anders zegt. Uit alle door jou aangehaalde voorbeelden is gebleken dat ik altijd 50 zeg, en het is marten die er steeds een ander getal op plakt. Al deze zaken, zelfs die kleine pietlullige dingen, zullen zeker worden opgelost in de toekomst! Dus stop nu met erover te discussiëren want dat heeft geen zin, je hebt een punt/opmerking/... en daar zal aan gewerkt worden.
Offline Wijnand - 20/01/2009 09:21
Avatar van Wijnand Moderator Om eerlijk te zijn vind ik koen's idee wel goed. Via een webservice naar plaatscode.be. Nu gebruik ik plaatscode.be echt NOOIT, hartstikke irritant dat je dat met een omweg moet doen. Is ook niet echt gebruiksvriendelijk (web2.0?).
Offline nemesiskoen - 20/01/2009 09:31 (laatste wijziging 20/01/2009 09:50)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Moet ik mee lachen, je leest ook niet goed hé ik zei dus: anderen kunnen het anders interpreteren, daarom dat ik het aanhaalde.

Ik hoop dat ge u een kriek lacht, want ik zie de humor van uw koppigheid niet in :-)

Pas op, ik ga iets bewijzen: sitemasters is de meest bezochte site in de wereld want olifanten houden van sitemasters... Wacht dat laatste is niet waar, dat wist ik wel, maar toch, andere mensen denken dat dat wel is Hoe dom klink ik???

@wimmarien: dat is even gebruiksvriendelijk dan dat het nu is.
Offline Martijn2008 - 18/04/2009 13:24
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Weet je wat ik nog wel leuk zou vinden. Als je bij het forum in de rechter sidebar onder actieve forumberichten, ook een categorie toevoegt voor on-opgeloste forum-topics. Deze zou je dan dan random kunnen weergeven. Nu zie je namelijk alleen maar de meest actuele onopgeloste topics. Oude-klassiekers die nog altijd on-opgelost zijn gebleven verdwijnen daardoor uit het zicht.
Offline Martijn - 18/04/2009 14:54
Avatar van Martijn Crew PHP of misschien bovenaan de 3 a 4 meest recent onopgeloste, want anders krijg je van die oude dingen, waar niemand meer wat aan heeft
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s