login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website design programma

Offline dazz - 04/12/2008 17:04
Avatar van dazzNieuw lid Ik ben op zoek naar een programma om de structuur van een website in uit te tekenen. Dus niet om een website te maken zoals dreamweaver maar om bv de structuur van de menu's uit te tekenen op een overzichtelijke manier.
Een website dus op een schematische manier uit tekenen.

Ik heb visio geprobeert maar dat doet toch niet direct wat ik wil of vooral toch niet op een gebruiksvriendelijke manier.

Dus moest er iemand zo een programma kennen (moest het al bestaan)?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline roberini - 04/12/2008 17:13 (laatste wijziging 04/12/2008 17:14)
Avatar van roberini HTML beginner Photoshop? Of bedoel je niet de layout. Anders moet je frontpage gebruiken.

[EDIT] Maar... Front page is serieus k*t. Je kan beter leren programmeren
Offline dazz - 04/12/2008 17:18
Avatar van dazz Nieuw lid haha nene zeker gene frontpage en prorammeren lukt me wel.

Ik bedoel een programma om een schema te kunnen maken van de website. Zoals ge bv op papier zou doen maar dan op een iets digitallere manier
Offline zointer - 04/12/2008 18:04
Avatar van zointer HTML gevorderde Bedoel je zoiets?

Is met een gratis programma waar je Mindmapping kan mee maken, het programmake heet freemind en is gratis te downloaden.
leuk detail van freemind, je kan het ook meenemen op een usb stick.
En kan die schema's exporteren naar xhtml,html, png, jepg, klikbare xhtml, svg......
JRE(Java Runtime Environment) is wel nodig.

Offline Raze - 04/12/2008 18:21 (laatste wijziging 04/12/2008 18:23)
Avatar van Raze PHP beginner Ik gebruik frontpage anders voor mijn layout te maken 
Nu ja ik ken ook totaal niets van webdesign...   hoewel me het best wel interesseert.

@Dazz: er is zo'n programma om menu's (javascript) te maken, coffeecup free DHTML menu builer (gratis programma). Dat is volgens het WYSISWG-principe.

Edit: het is blijkbaar toch niet gratis maar wel een trial (google)
Offline Martijn - 04/12/2008 19:10
Avatar van Martijn Crew PHP lol, frontpage is zo slecht (code technisch dan) dan dreamweaver een functie heeft om fraontpage code te cleanen lol 
Offline Raze - 06/12/2008 20:00
Avatar van Raze PHP beginner idd maar ik vindt frontpage oh zo handig voor tabellen
aangezien ik weinig div's gebruik
Offline Koen - 06/12/2008 21:18
Avatar van Koen PHP expert Google.be: sitemap ?
Offline Flex1986 - 06/12/2008 23:10
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Dia

Is een gratis tooltje waar je een heleboel soorten diagrammen mee kan maken. Het is even wennen maar werkt vrij makkelijk
Offline robmoorman - 07/12/2008 10:37
Avatar van robmoorman PHP interesse als je mac hebt zou ik omnigraffle professional gebruiken, geniaal hiervoor
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s