login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sitemasters gevorderder maken | Pagina 3

84 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 24/10/2008 14:17
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
@Flex: Ik snap je reactie op de mijne wel, mijn reactie was misschien nogal kortaf (wil niet zeggen dat ik nu van die mening afwijk). Maar ik hoop dat je ook verstaat dat al dat gemodereer al veel tijd in beslag neemt en zeker als er dan fouten voorkomen die vermeden hadden kunnen worden. Maar goed...

Verder geef ik je, en anderen die dit voorstellen, wel gelijk dat er een systeem moet komen om dit allemaal in een keer op te vangen. En ik vind het super dat er hier over gebrainstormd wordt! Het is dan aan de mensen die V3 zullen gaan in elkaar knutselen om met deze informatie, belangrijke informatie, iets te doen. Er zijn zo nog topics op het forum hier waar veel waardevolle ideeën inzitten voor de volgende versie van sitemasters.

Ik reken mezelf niet echt bij de makers van V3 omdat ik er misschien niet genoeg PHP-kennis van heb, misschien wel maar ik weet het niet. En ja, wanneer wordt er aan begonnen? Dat is een vraag waar iedereen van de crew buiten Joel het antwoord schuldig is! 
Offline Flex1986 - 24/10/2008 14:40
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Het probleem is dat er al erg lang gepraat wordt over V3 niemand hoort / ziet er iets van. Volgens mij staat Sitemasters op het moment meer stil dan dat er vooruit gang is (misschien zelfs achteruit gang). Sitemasters heeft prima crew leden het enige probleem is dat deze volgens mij allemaal studeren of een vaste baan hebben.

Daarom denk ik dat het voor Sitemasters beter is als er een plan komt om de ontwikkeling van V3 gedeeltelijk openbaar te maken. Met de sturing van een aantal team leiders is alles denk ik prima in goede banen te leiden. En zal V3 denk eerder en met minder stress het dag licht zal zien.
Offline Wijnand - 24/10/2008 14:48
Avatar van Wijnand Moderator Ja.. volgens mij hebben alle community's daar last van. Ik ken wel meerdere projecten die begonnen werden door een groep en wat uiteindelijk niet geslaagd is. Meestal door gebrek aan tijd of motivatie.

Het beste is, volgens mij, dat er een 'core' gemaakt wordt, met een forum erin oid...en tutorials en scripts, en dat er dan een groep bezig gaat om 'modules' erbij te bouwen. Als die 'core' goed is opgezet dan is die zo makkelijk uit te breiden.

Zo is de huidige versie ook gedaan. De taken werden ook opgedeeld. FangorN zou het forum doen, Joël zou een aantal dingen doen, en ga zo maar door. De code was, voor zover ik mij het herinner en voor die tijd, best wel cool. Waarschijnlijk dat we het vandaag zouden zien en in de lach schieten, maar dat is volgens mij altijd zo Maar ja.. het vereist wel dat iemand een goeie 'core' maakt en dat er dan een team daar boven op gaat voort borduren.
Offline gothmog - 24/10/2008 14:50
Avatar van gothmog Lid Ik geef flex1986 gelijk, crewleden zijn naar mijn mening niet heel actief. Er zou meer werk in moeten worden gestoken dan dit, zodat de site boven water blijft.
Offline Abbas - 24/10/2008 15:01
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
Ik geef flex1986 gelijk, crewleden zijn naar mijn mening niet heel actief. Er zou meer werk in moeten worden gestoken dan dit, zodat de site boven water blijft.
Wat jij zegt is bullcrap! Ik ben elke dag online en zoals je wel kan nagaan reageer ik ELKE dag wel ergens op het forum. En nee, niet enkel om commentaar op een beginner te geven!!!!!
Offline Joel - 24/10/2008 15:05 (laatste wijziging 24/10/2008 15:05)
Avatar van Joel Eigenaar Ik, stijn, en de halve crew zijn momenteel bezig met de cursussen. Met dit materiaal kunnen we Sitemasters professioneler maken. De tutorials hier dienen dan enkel als referentiemateriaal, de cursussen zijn dan meer het leermateriaal...

Als de cursussen klaar zijn, en het draait wat, gaan we beginnen aan sitemasters v3. Dit zal ergens voor na de kerstvakantie zijn, ik hoop de cursussen klaar te hebben tegen december/januari.

Ik ben niet meer zo actief op Sitemasters zelf, maar dit komt omdat als ik tijd heb, bezig ben met mijn HTML cursus.
Offline Wijnand - 24/10/2008 15:12
Avatar van Wijnand Moderator De rest van de ideeën ook gelezen?
Offline roberini - 24/10/2008 15:50
Avatar van roberini HTML beginner
gothmog schreef:
Ik geef flex1986 gelijk, crewleden zijn naar mijn mening niet heel actief. Er zou meer werk in moeten worden gestoken dan dit, zodat de site boven water blijft.


hou jij je mond is even dicht, dat jij nou om 4 uur 's ochtends elke dag online komt en kijkt of er een teamlid online is. WEinig kans dat je iemand tegen komt he? Je moet is beter rondkijken jij, en je irritante meningen voor je houden
Offline marten - 24/10/2008 15:53
Avatar van marten Beheerder Ik ben de gehele dag online. In het weekend niet zoveel maar kan je het me kwalijk nemen als ik doordeweeks 50 uur online ben.
Offline Wijnand - 24/10/2008 15:54
Avatar van Wijnand Moderator en 50 uur vind jij genoeg marten? Nee dat kan toch niet.. 50 uur vind ik TE weinig! Dus in het weekend moet je ook maar online zijn vind ik hoor.

(dit was dus een grapje en sarcastisch bedoeld)
Offline marten - 24/10/2008 15:59
Avatar van marten Beheerder oke dan sla ik in het vervolg me 6 uur slaap over oke?
Offline Stijn - 24/10/2008 16:10
Avatar van Stijn PHP expert All right! 
Offline Wim - 24/10/2008 17:08
Avatar van Wim Crew algemeen
titjes schreef:
Ik pas alleen maar de regels toe, ik maak ze niet! Dus als leden ze overtreden wijs ik ze erop, dat is mijn taak. Als het aan mij lag waren er ook andere regels (bij wijze van spreken).
[..quote..]Ja, ik doe moeite! En ja het interesseert me wel of ik gebanned wordt of niet op een site waar ik beslis om toch een vraag te stellen! Niet dat ik op elke community de regels helemaal doorspit maar er zijn toch een aantal zaken waar je zoizo van weet dat ze moeten/kunnen toegepast worden! De meeste forums, IT-gerelateerd of niet, zullen toch in z'n regels ongeveer stellen dat de titel duidelijk en omschrijvend moet zijn en dat hetgeen je neerschrijft in je topic/reactie in iets of wat duidelijk verstaanbare taal moet zijn. Dat is blijkbaar al een probleem voor veel mensen hier. Het feit dat je code in tags kan plaatsen is niets nieuws meer op ook weer eender welk, waarschijnlijk IT-gerelateerd, forum. Waarom wordt dit dan toch zeer vaak vergeten/gewoonweg niet gedaan?! Ok, dat je niet altijd zin hebt om heel die lijst aan richtlijnen even te gaan lezen, maar asteblief er zijn toch zaken die het kleinste papkind nu al weet wat kan en wat niet! Het is heel frustrerend om als admin dan in elk topic/reactie de stomme fouten van een ander te moeten gaan verbeteren en hem/haar er dan op wijzen dat hij/zij in de fout gegaan is terwijl die fouten er in wezen al niet hadden kunnen zijn, en dat elke dag verschillende keren opnieuw...
Now that's my 2 cents!


wil je je post even opnieuw typen, gebruikt wel erg lange zinnen; ik kan ze maar amber lezen 

Maar dit was eigenlijk vooral bedoeld op regels zoals die van plaatscode. Andere zaken die jij opnoemt zijn voor mij geen regels van sima, maar gewoon dingenn die iedereen standaard hoort te doen. Ikzelf zou dit nog niet eens bij regels plaatsen...
Offline Abbas - 24/10/2008 17:47
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Als je m'n zinnen niet kan lezen moet je dringend Nederlands leren want het zijn allemaal correcte zinnen! 
Offline vinTage - 24/10/2008 17:49 (laatste wijziging 24/10/2008 17:51)
Avatar van vinTage Nieuw lid
titjes schreef:
Als je m'n zinnen niet kan lezen moet je dringend Nederlands leren want het zijn allemaal correcte zinnen! 


waar je zoizo van weet <= sowieso 

Verder zou een enter niet misstaan hoor, ook al is dit niet verplicht, het leest gewoon wel handiger.

just my 2 euro cents (meer waard dan dollar cents) 
Offline Abbas - 24/10/2008 17:57
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Muggenzifter, het gaat dan maar om een woord! En een woord waarvan je weet wat ik bedoel! Ok, een entertje meer had niet erg geweest, meer ook niet... 
Offline vinTage - 24/10/2008 20:02
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik ben gewoon trots dat ik ook eens iemand kan verbeteren op de Nederlandse taal, laat me even lekker in mijn waarde aub 
Offline Erwt - 10/12/2008 12:05 (laatste wijziging 10/12/2008 12:16)
Avatar van Erwt PHP beginner Om even ontopic te gaan, ik denk dat de cursussen belangrijk zijn wat Joël aankondigde. Zo kan je nieuwelingen ook wijzen op de leerwijze van webdesign en programmeren. Als ik 'niet goed' weet hoe iets werkt en hier een vraag over stel, zou ik eigenlijk een tutorial over moeten lezen.. maar NOG beter is gewoon het HELE onderwerp lezen, wat bij de tutorial maar de vraag is of de auteur hier aan gedacht heeft (liever te veel info dan te weinig?).. hier kunnen cursussen een hulp bieden.

Een cursus voor en door SiMa *kuch*
Offline Kr4nKz1n - 10/12/2008 12:23
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Dit topic bewijst nogmaals dat SiMa niet klaar om gevorderder te worden.
Offline marten - 10/12/2008 12:29
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
Dit topic bewijst nogmaals dat SiMa niet klaar om gevorderder te worden.


Verklaar dit eens? Achter de schermen is er namelijk al veel aan het veranderen.....
Offline Kr4nKz1n - 10/12/2008 13:04
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Dat snap ik, maar de bezoekers moeten ook mee werken neem ik aan?

Mijn vorige reactie slaat op de andere reacties in dit topic, niet op het topic zelf.
Offline Erwt - 10/12/2008 13:07
Avatar van Erwt PHP beginner
Kr4nKz1n schreef:
Dit topic bewijst nogmaals dat SiMa niet klaar om gevorderder te worden.


Graag wil ik ook graag weten waarom niet, ik voelde me nogal aangesproken namelijk (mijn post).
Offline Kr4nKz1n - 10/12/2008 13:14 (laatste wijziging 10/12/2008 16:43)
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend
Erwt schreef:
[..quote..]

Graag wil ik ook graag weten waarom niet, ik voelde me nogal aangesproken namelijk (mijn post).
Het gaat over de reacties die voor jouw reactie zijn gepost.

@Below: Maakt niet uit 
Offline Erwt - 10/12/2008 13:22
Avatar van Erwt PHP beginner Oké excuses.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s