login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

domein instellingen (Opgelost)

Offline dutchdennis - 16/09/2008 21:43
Avatar van dutchdennisLid hoi, ik ben nieuw in de webmaster wereld en ook op sitemaster.be

maar nu ff naar mijn vraag
ik heb een acount op v3host.nl
en een domein op starthosting.nl
hoe kan ik er voor zorgen dat alles www.mijndomein.nl/style.css word dat alles achter mijn domein komt te staan want ik heb nu alleen maar doorlink

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 16/09/2008 21:56
Avatar van Martijn Crew PHP je uitleg is niet zo duidelijk. Mssn een practisch voorbeeldje uitleggen?
Offline Mmore - 17/09/2008 04:11
Avatar van Mmore MySQL interesse Volgens mij heeft hij een domeinnaam, bijvoorbeeld www.domain.nl, geregistreerd bij bedrijf A, maar heeft hij zijn hosting pakket bij bedrijf B. De vraag zal dan zijn hoe kan ik ervoor zorgen dat bijvoorbeeld www.domain.nl/sub terecht komt op bijv. 233.323.145.122/sub.

Mijn antwoord op de vraag, als ik die snap dus, is dat je het beste je domeinnaam kunt verhuizen zodat zowel hosting als het domein bij 1 bedrijf geregeld is.
Offline Pieter - 17/09/2008 07:21
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Of je vraagt aan je bedrijf waar je je naam koopt wat de DNS records zijn, en dan vul je dit in in het admin panel van je hosting.
Offline dutchdennis - 22/09/2008 20:24
Avatar van dutchdennis Lid oke ik kijk ff of ik hier wat mee kan en mmore dat bedoel ik jah ik heb een acount bij v3host.nl en een domein bij starthosting.nl en ik wil dus dat ik niet alleen een doorlink url krijg maar dus dat alles achter mijn domein naam komt te staan
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s