login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

UBB / WYSIWYG editor gezocht

Offline Schokkie - 11/09/2008 23:49 (laatste wijziging 12/09/2008 01:22)
Avatar van SchokkieNieuw lid Hallo,

Ik zoek een editor (zoals deze hier waar we onze berichten in plaatsen). Wie kan mij hieraan helpen ?

titjes schreef:
Ik heb de titel aangepast. In de regels staat dat je een duidelijke omschrijvende titel moet gebruiken! 

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 11/09/2008 23:58
Avatar van Stijn PHP expert Een UBB editor of een wysiwyg editor? Da's toch simpel, google die termen en je hebt een handvol editors. TinyMC is een goeie bv.
Offline vinTage - 12/09/2008 03:06
Avatar van vinTage Nieuw lid
titjes schreef:
Ik heb de titel aangepast. In de regels staat dat je een duidelijke omschrijvende titel moet gebruiken!


No offence hoor, maar sima maakt geen gebruik van een wysiwyg editor en daar vroeg hij min of meer om 

@ts, kijk in de source, dan heb je het he...

@stijn, yes, tmc is ook mijn favoriet 
Offline Abbas - 12/09/2008 03:32
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Het was niet duidelijk en de titel van hem zelf was enkel "Gezocht"... 
Offline zointer - 12/09/2008 06:59
Avatar van zointer HTML gevorderde hier links in Menu > zoeken > type ubb







ts moet geen WYSIWYG hebben maar gewoon ubb systeem, staat duidelijk in zijn topic bericht.
Offline Schokkie - 15/09/2008 15:47
Avatar van Schokkie Nieuw lid Ik heb de TinyMC geinstalleerd maar ik kan het niet vinden waar of hoe ik de "tekst" uit het veld moet ophalen of wegschrijven in een SQL Databank.

Wie kan mij hierbij verder helpen.....
Offline vinTage - 15/09/2008 17:41
Avatar van vinTage Nieuw lid Dat heeft HELEMAAL niks met tinymce te maken, dat is gewoon een textarea zoals je die op elke andere manier zou maken in html.
Enige verschil is dat er een bonk javascript voor zorgt dat je allerlei opmaak etc kan gebruiken.

http://www.site.../Formulier
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s