login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

outlook express problemen

Offline simpleasy - 09/08/2008 18:52
Avatar van simpleasyLid hey iedereen,
vroeger werkte ik gewoon op het internet op hotmail.com ofzoiets, maar ik wil het iets profecioneler doen, en ik wil outlook gebruiken
alleen heb ik het probleem dat ik niets van mijn emails fzo zie, en als ik een email wil verzenden krijg ik een error:

plaatje

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline djb - 09/08/2008 18:58
Avatar van djb PHP beginner voor hotmail adressen enzo gebruik ik windows live mail  
lijkt op outlook maar dan voor hotmail adressen.

http://get.live.com/nl-nl/wlmail/overview <-- linkeje 

ik heb er nooit problemen mee gehad,, en daarvoor wou ik het ook in outlook maar werkte ook niet,, daarom heb ik nu windows live mail 
Offline simpleasy - 09/08/2008 19:00
Avatar van simpleasy Lid waarom werkt het niet in outlook? zou tog moeten werken normaal?
Offline djb - 09/08/2008 19:03
Avatar van djb PHP beginner vroeger was het omdat hotmail gebruik maakt van http en outlook van smpt en die ander (geloof ik hoor)
ik weet niet of outlook dat al verbeterd heeft.

maar 1 ding is zeker.
er waaren meer mensen met dat probleem en daardoor heeft windows live zijn eigen programma gemaakt voor de mails.

ik werk al een lange tijd niet meer met outlook dus ik weet niet hoe het tegenwoordig is.
Offline simpleasy - 09/08/2008 19:08 (laatste wijziging 09/08/2008 19:22)
Avatar van simpleasy Lid hmm... njah ik zal dat dan maar downloaden zeker 

ik ben bezig met een megagrote opkuis van myn pc enzo, dus ik wil het nu ook ordelijk houden 

seg erm.. ik heb da programmading nu gedownload, maar kan ik niet maken dat als ik in windows live messenger op dat emaildingetje klik dat ik dan naar dat mailprogramma ga ipv naar internet explorer?

ooh w8, dat doet hij nu al 
Offline Martijn - 09/08/2008 19:26
Avatar van Martijn Crew PHP oh leg aub uit dan hoe want dat heb ik ook, krijg IE dr niet uit 
Offline simpleasy - 09/08/2008 19:29
Avatar van simpleasy Lid njah, ik opende gewoon dat emailprogrammading, effe ingelogt, dan probeerde ik nog es met windows live en dan ging hij niet meer naar internet explorer (gelukkig, want IE sukt xD)
Offline Gerard - 09/08/2008 21:48
Avatar van Gerard Ouwe rakker Maak anders gebruik van Microsoft Oulook (2003, 2007) uit het Microsoft Office pakket. Dat werkt stukken beter en is veiliger/makkelijker dan Outlook Express of zijn opvolger Windows Live Mail (Ja, dit is de opvolger van Outlook Express)
Offline Wouser - 10/08/2008 12:58
Avatar van Wouser PHP interesse Emailberichten die je krijgt op hotmail of live kun je niet in outlook binnenkrijgen.
Offline phpenguin - 10/08/2008 14:17
Avatar van phpenguin Nieuw lid komt er heel eenvoudig op neer dat je dient te betalen als je gebruik wilt maken van de pop3(of wat ze ook gebruiken) diensten van hotmail
Offline marten - 10/08/2008 21:05
Avatar van marten Beheerder Dit hoort niet thuis op sitemasters.

Slotje
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s