login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ftp server vraagt per sessie meerdere keren om wachtwoord (Opgelost)

Offline Aishla - 03/07/2008 13:10
Avatar van AishlaNieuw lid Hoi. Ik heb een vraagje over mijn ftp server. Ten eerste natuurlijk welke ftp server ik heb, dat is altijd handig om te weten lijkt me. IK heb Core FTP LE ergens op internet gedownload. Ik denk minder dan een maand geleden, dus ik zal wel de nieuwste versie hebben.
Nu mijn probleem: Als ik inlog vul ik mijn wachtwoord in, ik wil namlijk niet dat hij dat wachtwoord onthoud. Maar dan tijdens de sessie vraagt hij ongeveer om de vijf minuten weer naar mijn wachtwoord. Heel vervelend als dat zo een paar uur door gaat dus. Mijn vraag is dus: Hoe zet ik dat uit? Ik heb al wat zitten rommelen met de opties, maar tot nu toe is het me niet gelukt. Er zijn zoveel opties over (re)(de)connecting, ik weet gewoon niet meer wat wat is...
Alvast bedankt!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline kenzo - 03/07/2008 13:15
Avatar van kenzo PHP beginner ik denk niet dat je dat uit kunt zetten.

Bij veel ftp programma's is dat ter beveiliging.

Mijn programma vraagt ook om de 5 minuten of ik weer opnieuw verbinding wil maken.

Vrij irritant maar denk niet dat er iets aan te doen is
Offline Martijn - 03/07/2008 13:20
Avatar van Martijn Crew PHP ikzelf heb al jaren smartftp, en die verbreekt ook de verrbinding, maar zodra er activiteit vnaf mij is, start ie weer op. Nardeel is dat ze sinds heel kort niet meer gratis zijn, en ik over 11 dagen moet stoppen =(
Offline Aishla - 03/07/2008 14:22
Avatar van Aishla Nieuw lid oow. ja, dat is vervelend dan.
Iniedergeval, dan denk ik dat ik misschien toch maar een wachtwoord laat onthouden, want dan reconnect ie tenminste zelf... =S
Bedankt voor de hulp hoor!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s