login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Een besturingssysteem namaken

Offline pciweb - 01/07/2008 12:33 (laatste wijziging 01/07/2008 12:41)
Avatar van pciwebNieuw lid Hallo,

Ik zou graag een nieuwe website maken voor pciweb. En ik heb gedacht voor een mix de maken van Windows Vista en Max OS X.

Maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik moet beginnen. Ik heb al op google gezocht en al maar ik vindt niks. En het is om te vragen dat iemand soms weet hoe ik moet starten.

Vanaf ik het begin heb kan ik voort. Maar het begin is altijd het moeilijkste (zit al zeker 2 weken de zoeken) maar zonder resultaat.

Voor software is geen probleem. Dit heb ik in mijn bezit http://www.adob...moid=BPBVZ (je moet bij inhoud kijken)

De persoon die mij helpt en hij of zij heeft een eigen website. Dan kom die website op de home pagina van mijn nieuwe website.

hopelijk kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groeten, De Vos Frederik

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 01/07/2008 12:39 (laatste wijziging 01/07/2008 12:42)
Avatar van Martijn Crew PHP als je iemand zoekt om mee samen te werken, kun je beter bij samenwerken in het linker menu kijken 

edit: sorry, ik keek een beetje

edit2: Ik denk dat er maar weinig mensen zomaar in ruil dat hun site op jouw site komt te staan het gaan doen
Offline pciweb - 01/07/2008 12:41
Avatar van pciweb Nieuw lid maar het is voor mijn website (en het is van windows vista en mac os x)
Offline Abbas - 01/07/2008 14:23
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Kerel, wat wil je nu eigenlijk? Je titel zegt dat je een Operating System wilt maken, dat is iets als Windows of Mac of Linux. En in je post zelf heb je het over een website...
Als je wil dat iemand de website voor je maakt, hoort dit onderwerp bij samenwerken! Indien niet, zorg dan dat je duidelijk omschrijft wat je wilt.
Offline pciweb - 01/07/2008 14:57
Avatar van pciweb Nieuw lid ik wil gewoon iemand die mij kan helpen voor de begin fase
Offline Martijn - 01/07/2008 17:03
Avatar van Martijn Crew PHP hij wil een site die de layout heeft van windows en mac os.... Dan moet je dus bij samenwerken zijn, en daar een beloning bijzetten die mensen trekt
Offline pciweb - 01/07/2008 17:12
Avatar van pciweb Nieuw lid maar het is niet gans het is gewoon bv de index. of een anderen pagina het is gewoon voor mij op gang te zetten

(en beloning is alleen maar reclame op mijn website)
Offline Abbas - 01/07/2008 17:44
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zelfs al is het maar 1 pagina, dan nog spreek je in prive met iemand af of via samenwerken. Het forum dient om problemen op te lossen waarbij iemand zelf al code heeft!
Offline jc2 - 01/07/2008 23:42
Avatar van jc2 PHP interesse Zoek op internet eens een website waarvan jij zegt: zo wil ik mijn site ook ongeveer hebben. Daarvan kijk je naar de broncode, je kopieert hem letterlijk en gaat dan aan de slag om er jouw lay-out en inhoud aan te geven.
Als je nog een beginneling bent, kun je het beste met een tabel als lay-outbasis beginnen, anders raad ik je een div-lay-out aan.

Nog een belangrijke tip:
Begin gewoon! Pas als je begonnen bent loop je tegen de moeilijkheden aan. Maak een tabel en begin met een simpele achtergrond en bouw dan je site steeds verder uit.
Webdesign is geen kwestie van enkele uren, maar van enkele maanden. Je moet je site blijven ontwikkelen!
Offline marten - 01/07/2008 23:46
Avatar van marten Beheerder Dit hoort duidelijk bij
http://www.site...amenwerken

Er wordt toch niks zinnigs meer gezegd 
slotje.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s