login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[ROR] SQLITE 3 (Opgelost)

Offline JBke - 01/05/2008 21:33
Avatar van JBkePHP gevorderde Hoi,

Ik heb ruby met de rails, rake en mongrel geinstalleerd. Tot dusver geen problemen.
Ik heb echter een probleem met de SQLITE3 te installeren.
Ik heb het sqlite3.dll en sqlite3.def bestand in de lib geplaatst maar blijkbaar blijft sqlite in plaats van sqlite3 geactiveerd.
ik heb reeds ruby uninstall sqlite geprobeerd en daarna ruby install sqlite3 maar geen oplossing.

Iemand die me kan helpen.

P.S.: Mysql werkt ook.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 01/05/2008 23:13
Avatar van Ibrahim PHP expert Heb je de sqlite3.dll en sqlite3.def bestand geprobeerd in de ruby map te plaatsen ?
Offline JBke - 01/05/2008 23:43
Avatar van JBke PHP gevorderde daar staan ze in dat is het net, ze staan in de map waar ruby in staat
snap het niet op men andere pc getest, net dezelfde installatie en daar werkt het wel.

Toch bedankt ik zoek nog verder, ik denk dat het ergens aan de rechten ligt. Daar kreeg ik een melding van tijdens de installatie.
Offline bosgroen - 02/05/2008 12:44
Avatar van bosgroen Gouden medaille

PHP interesse
Ik weet niet wat je wilt, maar als het niet voor een server is kan je beter InstantRails installeren.
Offline Ibrahim - 02/05/2008 16:40
Avatar van Ibrahim PHP expert InstantRails heeft niets te maken met SQLite.
Offline JBke - 02/05/2008 18:30
Avatar van JBke PHP gevorderde heb het intussen opgelost
raar heb eerst een ruby uninstall sqlite moeten uitvoeren daarna de sqlite3 geupdate en daarna terug de sqlite geinstallerd??

Weet niet echt wat er fout liep maar problem solved.

P.S.: ik ben niet echt voor installers of paketten zoals WAMP, XAMMP, LAMP of wat dan ook. I like full controle!! Toch bedankt voor jullie moeite, ben reeds met nieuwe applicatie van start gegaan.
Offline Ibrahim - 02/05/2008 18:47
Avatar van Ibrahim PHP expert Je wil full controle, en je doet Rails ? 
Offline JBke - 02/05/2008 20:25
Avatar van JBke PHP gevorderde lol he
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s