login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[C/C++] Win32

Offline bambino - 02/04/2008 17:31
Avatar van bambinoHTML interesse Hallo,

ik ben recentelijk begonnen met wat te experimenteren met Win32 programmeren. Echt veel goede tutorials vind ik neit, dus heb ik maar mijn toevlucht genomen tot het bekijken van de microsoft libraries. Nu ben ik al een ganse dag bezig met het proberen een Toolbar te maken, maar het wil me mar neit lukken. De code die ze hier geven werkt niet bij mij. Ze gebruiken daar enkele variabelen die mijn compiler (Dev c++) niet herkent. BTNS_AUTOSIZE, g_hInst, TB_SETIMAGELIST & TB_LOADIMAGES kent hij allemaal niet...

Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen? (ik kan absoluut niet met VC++ werken als dat uw oplossing is )

Grtz

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 02/04/2008 17:40
Avatar van Stijn PHP expert Je hebt #include<windows.h> bovenaan staan?
Offline bambino - 02/04/2008 17:42
Avatar van bambino HTML interesse Uiteraard . Ik gebruik de standaard die devc++ je geeft, als ik compile zonder toolbar, dan werkt het.
Offline jasper110 - 02/04/2008 18:59 (laatste wijziging 02/04/2008 19:00)
Avatar van jasper110 Nieuw lid volgens mij zijn al die scripts van msdn gemaakt en getest met visual c++, mss toch leren  
Offline bambino - 02/04/2008 19:03
Avatar van bambino HTML interesse Mja, ik heb Visual C++ Express Edition of hoe dat ook heet gedownload, en daar krijg ik met de beste wil van de wereld niet eens een doodnormaal scherm in gecompiled 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s