login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Site voor voortgang

Offline yetti4 - 10/03/2008 22:11
Avatar van yetti4JS interesse Ik met een vriend zijn vaak bezig om websites voor andere mensen te bouwen. Het leek ons handig om aan die klanten de voortgang laten weten, bijvoorbeeld dat header is af of zo. Besteedde uren etc...

Weet iemand zo'n site waar je lekker veel mogelijkheden hebt? 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maffiow - 10/03/2008 22:15
Avatar van Maffiow PHP interesse als jullie toch websites maken .. zelf eens proberen coden ?
Offline KWebServices - 10/03/2008 22:20 (laatste wijziging 10/03/2008 22:23)
Avatar van KWebServices Nieuw lid Ik maak altijd een lijst met punten welke gedaan moeten worden en of deze voldaan zijn of niet. Heeft iemand een bepaald bestand/punt af, dan vinkt hij dit af in het paneel en komt er automatisch een percentage bij, en kan je eventueel de lijst, nog van wat er gedaan moet worden, tonen.
Een berekening wat je waarschijnlijk aan het werk zet:

<voldaan> / <alles> * 100 => Percentage voltooid

Zo heb ik dit ook gedaan op mijn eigen website: http://www.martinklop.nl/?p=projecten
Offline yetti4 - 11/03/2008 07:54
Avatar van yetti4 JS interesse dat is wel een goeie, maar je link doet het niet. Kan je even een goeie link geven? 
Offline Ultimatum - 11/03/2008 08:35
Avatar van Ultimatum PHP expert
yetti4 schreef:
dat is wel een goeie, maar je link doet het niet. Kan je even een goeie link geven? 

Hier doet de link het wel hoor.
Offline Maffiow - 11/03/2008 14:07
Avatar van Maffiow PHP interesse
yetti4 schreef:
dat is wel een goeie, maar je link doet het niet. Kan je even een goeie link geven? 


deze werkt ook bij mij hoor
Offline KWebServices - 11/03/2008 14:22
Avatar van KWebServices Nieuw lid Nou ja, dat terzijde of het werkt of niet.

Mijn vorm van projecten-listing is nu dus vrij beperkt, maar heb wel altijd een lijstje met punten welke gedaan moeten worden, en dan uitgeprint. Heb ik er een paar af, en voer ik dit nog handmatig in het database in.
Natuurlijk kan hier een complete GUI aan geplakt worden. Maar dit blijft natuurlijk een eigen keuze (en afhankelijk of je tijd hebt).
Offline marten - 11/03/2008 14:41
Avatar van marten Beheerder Zoek op google eens naar project planning in php.
Misschien is Mantis wel iets voor je. Daar kan je roadmap, logboek enz enz bijhouden + bugs laten aanmelden ed.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s