login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

3d programma mac (Opgelost)

Offline EKnoop - 16/02/2008 19:34
Avatar van EKnoopNieuw lid Ik wil graag beginnen met 3d animaties, maar ik heb een vraagje.

Ik werk op een mac, welk 3d programma kan ik het best gebruiken?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 16/02/2008 19:39 (laatste wijziging 16/02/2008 19:41)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Oke kom op, het is leuk dat je hier op dit forum zit. Maar je komt zelf niet eens met voorstellen : Google.be: 3d voor mac

Google weet hierover genoeg waarschijnlijk. Zelf zou ik trouwens gewoon voor 3DS Max gaan, die kan ook op de mac os. Alleen gaat het renderen op een mac wat langzamer omdat de grafische kant vooral op de grafische kaart wordt berekent, en bij een pc op de processor. Maar het is goed te doen hoor.

Offline EKnoop - 16/02/2008 19:57 (laatste wijziging 16/02/2008 20:03)
Avatar van EKnoop Nieuw lid
Martijn1989 schreef:
Oke kom op, het is leuk dat je hier op dit forum zit. Maar je komt zelf niet eens met voorstellen : Google.be: 3d voor mac

Google weet hierover genoeg waarschijnlijk. Zelf zou ik trouwens gewoon voor 3DS Max gaan, die kan ook op de mac os. Alleen gaat het renderen op een mac wat langzamer omdat de grafische kant vooral op de grafische kaart wordt berekent, en bij een pc op de processor. Maar het is goed te doen hoor.
Hoezo met voorstellen? Ik vraag gewoon welke jullie het fijnste vinden werken. Ik heb zelf al blender geprobeerd maar die werkte niet echt fijn en daar kun je volgens mij ook geen animaties in maken. Ik zal 3ds max eens proberen. Ik dacht dat die er alleen voor windows was.

EDIT: Ik vind nergens op internet 3ds max voor mac, heb je misschien een link naar een trial ofzo?
Offline claus - 16/02/2008 20:06
Avatar van claus Nieuw lid geen animaties in blender. xD
je kan zelfs games maken met blender.
de interface is wel wat aanpassen maar na een tijd is handig om er mee te werken.
of bedoelde je met "niet fijn" dat het niet echt snel of goed werkt?
Offline EKnoop - 16/02/2008 20:11 (laatste wijziging 16/02/2008 20:36)
Avatar van EKnoop Nieuw lid
claus schreef:
geen animaties in blender. xD
je kan zelfs games maken met blender.
de interface is wel wat aanpassen maar na een tijd is handig om er mee te werken.
of bedoelde je met "niet fijn" dat het niet echt snel of goed werkt?
Nee, ik snap het programma gewoon niet goed. Ik heb op windows ooit met 3ds max gewerkt en dat vond ik makkelijker te begrijpen.
Offline W0etah - 16/02/2008 21:27
Avatar van W0etah PHP beginner cinema 4D al geprobeert?
Offline EKnoop - 16/02/2008 21:32
Avatar van EKnoop Nieuw lid
W0etah schreef:
cinema 4D al geprobeert?
Ik ben nu bezig met blender en het gaat al best goed. Ik heb een e-book gedownload met de basis enzo en nou kan ik al basis dingen. Maar misschien kijk ik er nog ooit naar.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s