login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwe IDE + source beveiliging PHP

Offline Mad_Mike - 07/02/2008 11:40
Avatar van Mad_MikePHP beginner Hoi allemaal.

Ik heb een vraag voor de mensen hier die gebruik maken van programma's om hun (php) sourcecode te beveiligen. Welk programma gebruiken jullie hiervoor? Wat zijn jullie ervaringen / aanradingen?

Momenteel heb ik de demo van SourceGuardian geprobeerd en ben daar zeer te spreken over. Verder ben ik ook IonCube en Zend Guard tegen gekomen.

Nu heeft ZEND nog veel meer mooie programma's waaronder een IDE. Iemand hiermee ervaring? Ik maak momenteel gebruik van Dreamweaver. Ben hier zeer tevreden over!

Graag hoor ik van jullie wat de ervaringen zijn met deze producten.

Alvast bedankt!

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 07/02/2008 11:55
Avatar van marten Beheerder Ik maak gebruik van Zend Studio 6.0.0 en ben hier heel erg tevreden over.
Offline Mad_Mike - 07/02/2008 11:56
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Is dat ook goed voor die paar keer dat ik grafisch wil ontwerpen? Het mooie van Dreamweaver vind ik dat je kan switchen tussen de code-modus en het grafische scherm...
Offline nemesiskoen - 07/02/2008 12:02
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Grafisch php ontwerpen heeft niet veel zin IMO. Dat is voor HTML, en daar zijn dan programma's als dreamweaver beter voor. Maar wat het wel heeft is ingebouwde subversion, IntelliSense, phpdocumentor is geintegreerd, automatisch debuggen, en nog een hoop andere zaken die het programmeren net iets aangenamer maken. Het nadeel is dat het soms wel een tijdje kan duren voor het is opgestart.
Offline Mad_Mike - 07/02/2008 12:20
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Grafisch is idd niet in php, maar gebruik Dreamweaver nu voor zowel css, js, html en php. Dit wil ik eigenlijk wel zo houden... alles in 1.

Verder ben ik ook aan het kijken naar iets voor Code Version Control. Opzich zou dat allemaal met het Zend pakket kunnen, behalve grafisch html?

Verder programmeer ik ook in VS2005. Zou mooi zijn als ik een CVS server kan opzetten (windows bak) en dan zowel met VS2005 hiervan gebruik kan maken als met bijv Zend / Dreamweaver / ???
Offline marten - 07/02/2008 12:46
Avatar van marten Beheerder In versie 6.0.0 van Zend Studio zit nu ook een WYSIWYG editor ingebakken.
Offline CDNC - 07/02/2008 13:14
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde Waarom zou je je source 'beveiligen', je kan de source zowiezo niet zien. En als je je programme wil aanbieden om te gebruiken door andere, vind ik, moet je er vrede mee nemen dat ze de source kunnen zien. Hoe kunnen anders andere het verbetere, je dinge zullen toch niet de perfectie zijn...
Offline Mad_Mike - 07/02/2008 13:47
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Waarom? Vrij simpel... de software wordt verkocht en ook door ons support op geleverd. We willen niet dat de klant zelf in de source kan kijken en dingen gaan wijzigen. En tevens ook een stukje bescherming van eigen functies / classes /etc... 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s