login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Winamp Volumeregeling

Offline Ricky - 01/02/2008 08:27
Avatar van RickyPHP beginner Hallo SiMa,

Ik ben net overgestapt op Winamp, en het bevalt me prima. Beter dan WMP11 in ieder geval.
Maar... in WMP11 is de volumeregeling onafhankelijk van Windows, maar Winamp die schuift in de volumeregeling Wave open en dicht. Dit is vervelend, vooral als je op bijv. Skype aan het bellen bent, en je wilt Winamp ff wat zachter zetten, dan schuif je Skype ook zacht...

Is er een oplossing voor? Ik ken de oplossing van die alternatieve langzamere volumeregeling, maar daar ben ik niet erg tevreden over.

Alvast bedankt!

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 01/02/2008 10:32
Avatar van Martijn Crew PHP ikzelf gebruik mediamonkey. Het is een klein beetje ingewikkelder als winamp, maar ik vind het fijner werken (heb ook lang winamp gehad).

MM veranderd niet je WAVE volume, dus daar heb je geen last van. En t fijne van MM is dat je de plugins die in winamp werken zo kunt overzetten naar MM 
Offline Ricky - 01/02/2008 15:26
Avatar van Ricky PHP beginner Hmm... maar het zou toch ook in Winamp te regelen moeten zijn...
Weet echt niemand hoe?
Offline Wim - 01/02/2008 15:29
Avatar van Wim Crew algemeen op pauze drukken  
Offline Ricky - 01/02/2008 17:48
Avatar van Ricky PHP beginner Haha...
Offline Soebam - 01/02/2008 17:51
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Bij mijn winamp is het volume wel voor winamp alleen, dus zoek nog even in de options zou ik zeggen.. 
Offline ztune - 01/02/2008 19:02
Avatar van ztune Nieuw lid Je moet shortkeys instellen, dit heb ik ook gedaan. Hierdoor doe ik bij mijn instellingen ctrl+alt+num7 voor volume omhoog, en ctrl+alt+num5 om het omlaag te zetten ;). Hoop dat je nu geholpen bent
Offline Ricky - 03/02/2008 21:35
Avatar van Ricky PHP beginner @Soebam: altijd al zo geweest, of iets toegevoegd/aangepast?

@ztune: Daarmee verplaats je nog je WAVE-volume hoor...
Offline Stijn - 04/02/2008 02:18
Avatar van Stijn PHP expert Doe wimmarien zegt topic closed (hoort hier niet thuis)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s