login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

HTML naar PDF met opties

Offline JLT - 07/01/2008 11:07
Avatar van JLTPHP interesse Ik ben op zoek naar een programma geschreven in PHP, flash, java etc... Dat HTML goed kan omzetten naar een hoge resolutie PDF.

Ik wil zelf een soort stramien maken waar mijn collega dan gemakkelijk zelf tekst en foto's in kan zetten. Als dit alles klaar is moet hij een PDF kunnen maken.

Is dit mogelijk en zo ja hoe kan ik dat het beste doen?

(weet niet of dit de juiste rubriek is...)

Grtz
Jelte

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 07/01/2008 11:17
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde Met behulp van php kun je pdf documenten genereren. Ik zou zeggen, begin eens met google:
http://www.goog...n&meta=
Offline JLT - 07/01/2008 13:07
Avatar van JLT PHP interesse Wees gerust dat heb ik al lang gedaan. Maar kom elke keer weer uit bij beginnende of vrij simpele classes e.d.

Of bij wel goede programma's zoals die van Winnovative (http://www.winnovative-software.com) Maar daar moet weer voor betaald worden. Is er niet iets vergelijkbaars maar dan gratis (open source)
Offline nvleeuwen88 - 07/01/2008 14:05
Avatar van nvleeuwen88 HTML interesse ik gebruikte eerst ezpdf classe moet je maar even googlen waar je die kan vinden
Offline JLT - 07/01/2008 14:42 (laatste wijziging 09/01/2008 14:43)
Avatar van JLT PHP interesse Heb even gezocht. Zoiets ben ik al vaker tegen gekomen. Het makkelijkst zal zijn als het script letterlijk een html pagina pakt en deze omzet naar PDF. Op die manier kan ik zelf een output generen welke ik dan weer omzet naar een PDF En dat alles wel weer natuurlijk, blijf een echte nederlander 

----- nieuwe bericht --------

Heb wel het een en ander gevonden. Maar geen van allen kan high resolutie PDF bestanden maken. Alles is altijd low red :-(
Offline infiltrator - 14/02/2008 09:10 (laatste wijziging 14/02/2008 09:13)
Avatar van infiltrator Nieuw lid Je kan eens het joomla cms pakket instaleren , daar zit een knopfunctie in , die van elke pagia een pdf aanmaakt.

Deze functie gebruikt ook ezpdf...

Als al een groot en gekend CMS ezpdf class gebruikt...

Als je iets wilt , moet je er ook wat moeite voor doen.

Het verschil tussen low en high resolution , zit 'm meestal gewoon in bepaalde parameters dat je moet instellen.

Ik heb via php een module in joomla geschreven , die automatisch een pro forma factuur opmaakt en verstuurd naar de klant, nadat die op de site een bestelling geplaatst heeft.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s