login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Rechten

Offline coen - 18/12/2007 10:48 (laatste wijziging 18/12/2007 10:52)
Avatar van coenLid Dit probleem heeft niet met websites of iets te maken maar ik wou het graag op een actief forum zetten, vandaar sitemasters  

Ik kom niet echt uit het volgende:

http://www.bar5.nl/overige/rechten.jpg

Ik wil graag dat ik met alle PC's kan inloggen. Ik maak dus een soort van netwerk map en wanneer je daar op klikt dat je moet inloggen met je gebruikersnaam & Wachtwoord, verlaat je de map dan moet je weer opnieuw inloggen bij een nieuwe verbinding naar die netwerkmap..

Het moet dus niet zo zijn dat je al moet inloggen bij het opstarten, alleen wanneer je de netwerkmap ( die je bij "Deze Computer" kunt vinden ) aanklikt..

Moet ik hiervoor Active Directory op mijn server installeren, lijkt me wel...?
En waarschijnlijk een inlog script..? daar hoorde ik iets van maar heb daar de .... verstand van  

Wie o, Wie kan me hiermee verder helpen  

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 18/12/2007 10:51
Avatar van Bart PHP expert Ook hallo, komt hier gelijk met de deur in huis vallen zeg.
Wat dacht je? Lekker actief forumpje hiero eens ff lekker de regels aan me laars lappe? Zo werkt dat hier niet..
Google is your friend.
En ten tweede we zijn hier geen software forum.
K zou zegge probeer het op tweakers.nl o.i.d.
Hier zul je niet geholpen worden.
Offline marten - 18/12/2007 10:53
Avatar van marten Beheerder Slotje
Offline coen - 18/12/2007 10:56
Avatar van coen Lid oh rustig maar hoor, ik ben hier ook al een tijd lid, en wanneer ik iets heb waar ik niet uit kom... (en google natuurlijk al heb afgezocht) dan probeer ik het via een forum, lijkt me logisch.
Dus regels aan de laars lappe, not!

Maar daarom gaf ik in de eerste twee zinnen al aan dat ik zo geen forum wist, zal het ook eens op tweakers proberen!

Groete... 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s