login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Webdevelopment / Webservices / Webhosting

Offline citroen - 14/12/2007 10:47
Avatar van citroenOnbekend Naar aanleiding van deze showcase ( nee Joël het gaat eens niet over mijn eigen creatie ): http://www.site...mp;id=2471

Vroeg ik mij af hoeveel mensen van jullie voor hun eigenhosting zorgen, webpaginas verkopen of de intentie hebben zelf websites te maken, te verkopen of een eigen bedrijf te beginnen

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 14/12/2007 10:54
Avatar van marten Beheerder ik heb eigen hosting. Stelt niet veel voor meer om te testen enzo. Verder werk ik voor een bedrijf dat jullie vast wel kennen. (kijk anders eens op onze site, link via profiel van mij.)
Offline SilVeX - 14/12/2007 11:11
Avatar van SilVeX HTML beginner Ik heb ook eigen hosting, ook alleen om te testen eigelijk. Maak website's voor kennissen etc. Niet echt grote projecten.
bv:
KGU-Horeca.nl
Lunchroom TOF

Ik stuur ze meestal door naar netfeed.

Lekker simpel houden, vanaf 4 feb. Ga ik stage lopen bij a-side.nl en ik zal daar ook vast en zeker hosting kunnen krijgen.
Offline citroen - 14/12/2007 14:04
Avatar van citroen Onbekend ik bedoelde eerder iets als hosting verkopen zoals bij http://www.site...mp;id=2471
Offline Simax - 14/12/2007 14:16
Avatar van Simax Onbekend Ben je op zoek naar hosting dan?
Offline citroen - 14/12/2007 14:24
Avatar van citroen Onbekend ik ben nergens naar opzoek, ik vraag mij gewoon een paar dingen af. Hoe de mensen hier handelen en denken over webhosting, webdevelopment en webservers. En wat ze er zelf ook mee doen, ben je iemand die altijd voor zijn services op een ander gaat, ben je iemand die alle services zelf leverd (misschien aan mindere kwaliteit). enz...
Offline Simax - 14/12/2007 14:55
Avatar van Simax Onbekend Ik heb een eigen webserver waarmee ik projecten test en ben reeds bezig een eigen bedrijf op te bouwen(webdevelopment).
Offline Wim - 14/12/2007 15:11
Avatar van Wim Crew algemeen heb een webserver bij op ne server voor gameservers staan, maar die gebruik ik eigenlijk alleen maar om te testen; andere sites daar huur ik gewoon een hostingspakketje voor :-) (stuk of 3 atm)

Verder heb ik ook een VPS'ke draaien (kleintje) die ik vooral als databaseserver gebruik (en daar verhuur ik ook 2 databases op )
Offline Vincjenzo - 14/12/2007 15:23
Avatar van Vincjenzo Nieuw lid Als ik een website zou hebben/maken (whatever) dan zou ik denk ik niet mijn hosting bij een ander onderbrengen maar het gewoon zelf regelen met een server en eigen database.
Ik denk dat ik hosting over laat aan een ander als ik er zelf de hardware/verbinding er niet meer voor zou hebben. Hosting door iemand anders brengt denk ik problemen mee als je iets wil veranderen, in je httpd.conf of php.ini of modules wil de/activeren. Ik heb echter niet zoveel ervaring met hosting door een derde partij, dus misschien hoeft het niet zo problematisch te zijn als dat ik het me voorstel.
Offline timo - 14/12/2007 15:37
Avatar van timo PHP ver gevorderde lol, betaal jij maar lekker een eigen server + switch + alles wat erbij komt...
ik heb 1 hostingpakket, lever scripts af aan mensen ook, maar ben ook bezig met eigen project
Offline Pieter - 14/12/2007 15:47
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik maak af en toe een site, script, seo, slice, voor een vaste klanten (waar ik dan vb als jobstudent wordt ingeschreven voor een bepaalde periode). Af en toe ook nog een losse klant.

Van hosting heb ik 1 account bij servage. Momenteel volstaat dat.
Ik heb op 200 meter van mijn huis ook nog gekoelde rackspace, maar die gebruik ik eigenlijk niet, wegens tijd tekort om alles te configureren voor de moment .

Het merendeel van de diensten die ik doe doe ik zelf, maar er zijn een aantal dingen die ik uitbesteed:
grote phpscripts, flash, hosting zorg ik voor maar is meestal bij one.com dat ik dat voor hen vastleg.

Wat ik erg graag doe is: seo optimalisatie, xhtml strict slicen, photoshoppen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s