login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

hosting (Opgelost)

Offline onepixel - 28/11/2007 18:58
Avatar van onepixelLid welk hosting pakket hebben jullie voor een webdesignbedrijfje?
Ik overweeg om 500 mb te nemen bij linux

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 28/11/2007 19:34 (laatste wijziging 28/11/2007 19:40)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik heb zelf altijd een flink pakket gehad met 1,5GB space en 40GB transfer. Met de ontwikkeling op mijn server erbij nam ik echter nooit meer in dan 200MB space en een 6GB transfer, daarvoor moest ik echt mijn best doen om dat te halen.

Ik denk dat je met een 500MB pakketje dus meer dan veilig zit. Zolang je maar zorgt dat je een host hebt met Linux, PHP5 en MySQL (versie 5 heeft de voorkeur). Dan ben je er zeker van dat je ook echt fatsoenlijk kan werken. Zorg er dan dus ook voor dat je wat MySQL databases tot je beschikking hebt. 5 zou genoeg moeten zijn om je eigen site op te draaien en 4 ontwikkel omgevingen. Dat lijkt me echt de max waar je op 1 moment mee bezig kan zijn.

Zorg er ook voor dat je genoeg subdomains kan aanmaken. Ik ontwikkel zelf altijd mijn sites op een subdomain omdat er dan nooit cookies/sessies van andere sites doorheen kunnen lopen. Voor de flamers: Ja mijn systeem bounced ze dan wel omdat de gegevens incorrect zijn, maar om de 5 minuten opnieuw inloggen omdat ik 2 gekoppelde sites op hetzelfde moment bewerk is niet mijn manier van handig ontwikkelen.
Offline onepixel - 28/11/2007 19:58
Avatar van onepixel Lid en bij welke was dat?
Zou ik al met 3 mysql databases tor komen?
Offline Gerard - 28/11/2007 20:06
Avatar van Gerard Ouwe rakker Het kiezen van een hosting provider is persoonlijk. Ik probeer juist te voorkomen dat deze thread er weer één wordt waar iedereen zijn favoriete host neer gooit. Hiervoor verwijs ik je dan ook door naar Sitemasters Webhosting en naar Webhosters.nl.

Wanneer je maar 3 MySQL databases tot je beschikking hebt, waarvan je er waarschijnlijk al 1 gaat gebruiken voor je eigen site, hou je er maar 2 over voor ontwikkeling. Wanneer je in je eentje bezig bent dan zou je het er mee kunnen redden, maar wanneer een opdrachtje op hold staat en je bent bezig met het verwerken van 2 anderen (een reële situatie) dan heb je dus niet genoeg databases. Ik blijf bij mijn advies dat 5 toch echt het aangeraden aantal is. Maar als jij denkt dat je met 3 uitkomt dan kan je dit altijd proberen.
Offline onepixel - 28/11/2007 20:32
Avatar van onepixel Lid mercikes voor de hulp
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s