login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Buttonmenu

Offline rickyboy2 - 17/11/2007 13:16
Avatar van rickyboy2Lid Hallo, ik heb een buttonmenu met een submenu erbij.

Maar als je even op de link hieronder klikt.

http://img88.im...ooscs3.png

Dan zie je dat ik frames heb gebruikt, maar het submenu van de buttons verschijnt om het zo maar te zeggen achter het mainframe.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verbeteren.

En ik heb al geprobeerd om het frame breeder te maken, dat is ook gelukt, maar dan word het mainframe weer te klein en het buttonframe weer te groot.

Ik hoop dat ik duidelijk ben.

Alvast bedankt voor de hulp 

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Simax - 17/11/2007 13:17 (laatste wijziging 17/11/2007 13:18)
Avatar van Simax Onbekend Gebruik maken van divs ipv frames?
Komt je website alleen maar ten goede.
Offline rickyboy2 - 17/11/2007 13:20
Avatar van rickyboy2 Lid maar ik heb nog nooit met divs gewerkt, dus dat is op het moment te lastig. Misschien bij een volgende website  

Sowieso heb ik deze site bijna af en vind het dom als k nu weer opnieuw ga beginnen.
Offline rickyboy2 - 18/11/2007 12:39
Avatar van rickyboy2 Lid Kan me echt niemand helpen hierbij???? 
Offline myst1q - 18/11/2007 13:23
Avatar van myst1q Nieuw lid je frame waar je submenu in staat iets breder uitrekken zodat hij er niet achter komt
Offline rickyboy2 - 18/11/2007 13:52
Avatar van rickyboy2 Lid als je goed hebt gelezen, zie je dat ik dat al heb geprobeerd. maar dat is niet mooi.
Offline myst1q - 18/11/2007 15:11
Avatar van myst1q Nieuw lid sorry even overheen gelezen, maar voor zover ik weet zijn de enigste twee optie's die je hebt is je frame breder maken, of de subkopjes iets meer naar links te verschuiven, "over" een andere frame kan bij mijn weten niet
Offline Dark_Paul - 18/11/2007 15:24
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde In divs gaan werken, dan kan dit perfect.
Frames is uit.
Het is alleen een layout, omzetten in divs is zo gebeurd als het onder de knie hebt. Dat is een kwestie van een aantal uurtjes oefenen.
Zo te zien wil je de layout ook voor commerciële doeleinden gaan gebruiken? Dan kan je in deze tijd écht niet meer aankomen met frames. Men wil xHTML, geen frameset.
Offline Erwt - 18/11/2007 16:38
Avatar van Erwt PHP beginner Misschien waardeloze reactie maar:

DIV'S.. Essentieel kan je bijna wel zeggen. 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s