login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

WordArt naar .png

Offline MaarteN1991 - 16/11/2007 18:19
Avatar van MaarteN1991Nieuw lid Ik zit hier op een Vista pc en ik heb office 2007.

Niets mis mee zou u zeggen, maar lees dit dan even.

Ik heb een woord in WordArt gemaakt maar nu wil ik dat graag opslagen in een png bestand zonder dat er kwaliteit verloren gaat. Hoe moet ik dat doen?

Ik heb al geprobeerd de afbeelding naar Paint te kopiëren, maar dat lukt niet.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 16/11/2007 18:47
Avatar van Gerard Ouwe rakker Printscreen maken en daarna plakken in een fatsoenlijke applicatie om plaatjes te bewerken, zoals Photoshop.
Offline DMM - 16/11/2007 18:55
Avatar van DMM PHP beginner Dat lijkt mij ook de enige oplossing. Door de afbeelding te selecteren, te kopiëren en vervolgens te plakken in vb. Photoshop gaat het misschien ook wel?
Offline Koen - 16/11/2007 20:00
Avatar van Koen PHP expert
DMM schreef:
Dat lijkt mij ook de enige oplossing. Door de afbeelding te selecteren, te kopiëren en vervolgens te plakken in vb. Photoshop gaat het misschien ook wel?

Citaat:
Ik heb al geprobeerd de afbeelding naar Paint te kopiëren, maar dat lukt niet.

Als het in paint al niet gaat, betwijfel ik of het wél gaat in ps..
Offline gothmog - 16/11/2007 20:04 (laatste wijziging 17/11/2007 10:43)
Avatar van gothmog Lid Ik kan gewoon plaatjes selecteren en kopiëren... Dan zou je het in paint/photoshop kunnen plakken. Als het niet lukt om in photoshop te plakken, plak je het eerst in paint, kopieer je nog een keer en plak je het in photoshop. Werkt geloof ik wel...

Citaat:
PieterC Edit: let op je taal...MSN taal hoort hier niet thuis. 
Offline Koen - 16/11/2007 20:05
Avatar van Koen PHP expert Ja, ik heb het getest, met photoshop gaat het, maar ik krijg wel een raar resultaat, heel weinig kwaliteit.. :
http://i2.tinypic.com/73fj32b.gif
Offline Gerard - 16/11/2007 23:12
Avatar van Gerard Ouwe rakker Is dat met een copy/paste? Doe anders gewoon eens een printscreen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s