login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Overige] Game? | Pagina 2

40 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Karel-Jan - 30/08/2007 08:18
Avatar van Karel-Jan Lid
DMM schreef:
Of dat je als beginnende artiest eerst optreedt in kleine clubs/cafés, later deelneemt aan lokale wedstrijden (nu denk ik even aan die rapbattles zoals op de film 8 Mile), een producer je opmerkt, je vervolgens een mini-cd uitbrengt, totdat je uiteindelijk dé ster wordt.

Het is ook iets helemaal anders: hiermee bedoel ik:
1) Geen geweld; er zijn talloze games met geweld, dit spel zou volkomen geweldloos zijn. Daarmee zou er bewezen worden dat een spel niet per se gewelddadig hoeft te zijn om gespeeld te worden.

2) Het is zowel voor jongens als voor meisjes. Van games zoals bijvoorbeeld Hattrick, RuneScape, enz. kan dit niet meteen gezegd worden.

3) Ook kan het spel een stuk creatiever zijn dan andere als je muziekstukken e.d. kunt integreren in je game.

= > Dit allemaal bewijst dat het spel op zich wel inovatief zou zijn en daarmee (volgens mij) een markt zou hebben...

Tot slot zou ik willen zeggen dat ik mij ook wel wil engageren indien iemand van plan zou zijn om dit concept te realiseren... 


http://www.songstar.nl 
Offline DMM - 30/08/2007 09:31 (laatste wijziging 30/08/2007 09:35)
Avatar van DMM PHP beginner
stijn1989 schreef:
Ik heb hier een studie rond gedaan voor het vak Zedenleer en de conclusie was dat geweld in games helemaal geen effect heeft op de gamer. Dus geweld kan in games.


Met die stelling ben ik het wel eens. Mensen die nu eenmaal "aanleg" hebben om geweld te plegen, zullen dit ook daadwerkelijk doen, daar hebben ze geen gewelddadig game voor nodig. Hun inspiratie kunnen ze wel uit games halen, maar dat kan evengoed uit films, boeken, enz. Maar indien je evengoed een geweldloos game kunt maken, waarom niet? Al is het slechts om de grote stroom tegen te gaan.


stijn1989 schreef:
Ook niet waar want er zijn wel vrouwelijke gamers.


Ook dat is juist, maar het aandeel vrouwelijke spelers is in gewelddadige games toch véél kleiner dan het aantal mannelijke spelers? Of vergis ik mij daar volledig in?


stijn1989 schreef:
Je moet wel opletten met auteursrechten. Dus als je dat wilt doen moet je even inlichtingen gaan vragen aan SABAM.


Inderdaad. Eventueel wordt de kans gegeven aan opkomende artiesten... Maar aangezien er op dit moment totaal geen sprake is van de creatie van het spel, ga ik hier nog niet te veel over nadenken 

Ik zou je willen bedanken voor je kritische houding, want zo denkt iedereen goed na vooraleer zich te gooien in een project zonder einde...
Offline gothmog - 30/08/2007 10:44
Avatar van gothmog Lid SABAM is in NL: Buma Stemra
bumastemra.nl
Offline vechtertje0 - 30/08/2007 11:04 (laatste wijziging 30/08/2007 11:04)
Avatar van vechtertje0 Lid
Nanon schreef:
[..quote..]

Leer heel, en dan bedoel ik heeeeeeeeeeeeeeeeel goed PHP, MySQL, Servers beheren, Javascript, CSS, AJAX etc etc.

Als je echt goed bent maak je net zoiets als www.gladiatus.nl


Die gladiatus is weer zo'n typisch spel van GameForge, net zoals Ogame, DarkPirates;
Die zijn niet slecht maar zijn wel altijd hetzelfde. En vergeet ook niet dat die spellen met een heel team zijn gemaakt he.
Als je dat alleen moet maken ...:(

Maar dat van dat muziekspel lijkt mij inderdaad goed. Tegenwoordig kun je al voetbalploegen coachen, formule1-teams leiden, bedrijven groot maken ..., dus waarom geen zangers en zangeressen ontdekken, opleiden en er veel geld mee verdienen. 
Offline Ricky - 30/08/2007 11:13
Avatar van Ricky PHP beginner
vechtertje0 schreef:
..., dus waarom geen zangers en zangeressen ontdekken, opleiden en er veel geld mee verdienen. 


Of juist niet veel geld verdienen, als hij/zij een kutstem heeft ofzo 
Offline DMM - 30/08/2007 11:26 (laatste wijziging 30/08/2007 11:38)
Avatar van DMM PHP beginner
karel-jan schreef:


Het zou perfect zijn moest dat de enige concurrent zijn! Ik denk wel dat die "beconcurreerd" kunnen worden... Geïnteresseerden in het project, contacteer mij gerust  

* 100e post *  
EDIT: En nog steeds "nieuw lid"  
Offline mike87 - 30/08/2007 13:35
Avatar van mike87 Nieuw lid Ach ja, je kan niet verwachten dat je met een vraag als deze een goede reactie zal krijgen. Iemand met een goed idee gooit dat niet zomaar op straat.

Ik heb ook een idee voor een spel. De slaagkans van dit spel schat ik zeer hoog.
Puur al vanwege het feit dat het een spel is dat ik pas 2 keer eerder tegen ben gekomen waarvan 1 keer webbased.

Ik moet het nog met wat mensen goed uitwerken.
Maar ja, toch ga ik niet verklappen wat het is 
Offline Karel-Jan - 30/08/2007 13:47
Avatar van Karel-Jan Lid
mike87 schreef:
Ach ja, je kan niet verwachten dat je met een vraag als deze een goede reactie zal krijgen. Iemand met een goed idee gooit dat niet zomaar op straat.

Ik heb ook een idee voor een spel. De slaagkans van dit spel schat ik zeer hoog.
Puur al vanwege het feit dat het een spel is dat ik pas 2 keer eerder tegen ben gekomen waarvan 1 keer webbased.

Ik moet het nog met wat mensen goed uitwerken.
Maar ja, toch ga ik niet verklappen wat het is 

*poch* *poch*
Offline vinTage - 30/08/2007 18:32 (laatste wijziging 30/08/2007 18:33)
Avatar van vinTage Nieuw lid Die COMPLETE quotes en één (nutteloze) reactie zijn nogal useless i.m.o., we zien die berichten zelf ook wel.




ps, dat was niet personal en wel óók nutteloos  
Offline urqbz - 30/08/2007 20:51 (laatste wijziging 30/08/2007 20:52)
Avatar van urqbz PHP interesse Ik vind dat muziek spel een gaaf idee!
Als er echt mensen conctreet aan willen beginnen wil ik (mischien) ook wel mee doen (als scripter ofzo). Ik weet het nog niet zeker maar ik zou het best leuk vinden.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s