login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google AdSense (Opgelost)

Offline mathiasB - 26/08/2007 16:24
Avatar van mathiasBHTML interesse Heeft iemand hier ervaring mee, ik heb het laatst geactiveerd daarom wil ik wel eens weten of dit echt wel iets opbrengt...

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Voldemort - 26/08/2007 16:28
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Het brengt enkel geld op als er iemand op je advertenties klik. De prijs per klik hangt af van hoeveel de adverteerder wenst te betalen.
Offline Stijn - 26/08/2007 16:30
Avatar van Stijn PHP expert Dat hangt ervan af waar je adSense plaatst en hoeveel bezoekers je krijgt per dag. Stel dat jij je adSense op een plek zet waar weinig leden op kijken dan zal er weinig op geklikt kunnen worden. De meeste reclame op een forum wordt geplaatst tussen het topic en de reacties omdat daar de meeste kans is dat erop geklikt wordt.

Je moet nu niet overal adSense plaatsen op je pagina want officieel mag je maar 3 adSense boxen plaatsen op een pagina.
Offline mathiasB - 26/08/2007 16:41
Avatar van mathiasB HTML interesse Owkeej, bedankt 
Offline Dutchman140 - 02/09/2007 21:11
Avatar van Dutchman140 Lid AdSense is in ieder geval een van de beste advertentie programma's op internet (vind ik). Je verdient er best goed mee als er genoeg mensen op je site komen en er af en toe ook op je advertentie geklikt wordt.

En als er maar een paar bezoekers per dag op je site komen kun je het ook erop zetten, want dan heb je tenminste de hosting al terug verdient 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s