login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Localhost komt met inlogscherm

Offline endymion - 11/07/2007 19:38
Avatar van endymionLid Hallo mensen.
Ik heb net IIS geinstalleerd op mijn Windows XP SP2 machine voor de eerste keer. Na het installeren ging ik naar mijn localhost via IE6 en kwam toen op de introductie pagina van ASP. Allemaal leuk, behalve dat ik de help niet kon gebruiken in de pagina die dan opstartte. Ik moest een besturingselement installeren, en dat kon door daar op de klikken. Er gebeurde echter niks, maar omdat ik IE6 er nog op had staan ( Net PC opnieuw geinstalleerd ) dacht ik hey, ik zet IE7 er op, misschien lost dat mijn probleem op, want ik wil graag die handleiding volgen van IIS. Maar na het installeren van IE7 krijg ik een loginscherm als ik naar me localhost ga. Wat ik ook invul, ik kom er niet op. Ik heb in de IIS manager de Anoniemus toegang aangepast naar mijn gebruikersaccount instellingen, maar ook nu kom ik er niet op. Heb ook IIS een restart gegeven in de manager. Is dit een probleem van IE7? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.

Groet,
André

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mmore - 12/07/2007 23:26
Avatar van Mmore MySQL interesse Hey zou ons redelijk wat informatie geven als je het even kan proberen met Mozilla Firefox..
Offline zointer - 13/07/2007 07:06 (laatste wijziging 13/07/2007 07:08)
Avatar van zointer HTML gevorderde Misschien heb je hier wat meer aan; Hoe IIS installeren op Windows XP Home?

Engels.
Internet Information Services
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s