login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Meerdere Domeinnamen

Offline gothmog - 01/07/2007 17:25
Avatar van gothmogLid Hallo,

Ik ben van plan meerdere domeinnamen te linken naar m'n site.
Maar wat is beter, voor iedere domeinnaam een apparte coding, oftewel, apparte titels etc. Of allemaal hetzelfde dus alles naar één ding verwijzen...

Hoe wordt je beter gevonden?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 01/07/2007 17:29
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Iedere website aparte metatags, of dezelfde metatags in verschillende volgorde, gekeken naar het domein adres.
Offline Koen1 - 01/07/2007 17:32
Avatar van Koen1 Nieuw lid Het effect van meerdere domeinnamen is niet echt bewezen. Alleen als je domeinnaam omschrijft wat er op je pagina te vinden is wil het helpen.

Wanneer je doet wat Martijn1515 zegt, ziet een bot dit als een andere site. In plaats van dat je je site omhoog stuwt, ga je concurreren: de sites wijken af, maar de content is hetzelfde. Hierdoor is je content niet meer uniek en zul je eerder dalen dan stijgen.
Offline gothmog - 01/07/2007 17:32 (laatste wijziging 01/07/2007 17:33)
Avatar van gothmog Lid Ok dan lijkt mij dat laatste het handigst, maar dan werkt de URL niet echt mee glf ik. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de URL er blijft staan waar ze mee op de site gekomen zijn?
Dus niet dat ze intypen: www.watbenikblij.nl en op een link klikken en uitkomen op www.watbenikboos.nl/pagina/home ?

@koen, dus verschillende metatags? of juist dezelfde?
Offline ikkedikke - 01/07/2007 21:12
Avatar van ikkedikke PHP expert je kan bij apache instellen dat 2 domeinen in dezelfde map uitkomen. verder moet je dan in je site alle links ed. zonder domeinnaam zetten.
Offline JBke - 01/07/2007 21:20
Avatar van JBke PHP gevorderde ik doe dat via myplesk daar kan je je settings voor een domein instellen op Physical hosting, Standard forwarding of Frame forwarding. de laatste 2 zorgen er gewoon voor dat je wordt doorverwezen naar een ander domeinnaam. keuze dat de aangeroepen url naam blijft staan in de adresbalk of dat deze mee veranderd.
Offline Koen1 - 02/07/2007 07:18
Avatar van Koen1 Nieuw lid Gewoon hetzelfde houden. Dus netjes aan de heren zoekmachines laten zien dat het om dezelfde domeinnaam gaat die via meerdere domeinnamen te bereiken is.

Bij Google zou je via webmaster tools er vervolgens voor kunnen kiezen onder welke domeinnaam je getoond wilt worden.

Volgens mij is er een $_SERVER variabele die je domeinnaam bevat, dus je zou dan iedere link hiervan kunnen voorzien (ala $_SERVER[].'/pagina/home/')
Offline Godlord - 02/07/2007 10:29 (laatste wijziging 02/07/2007 10:30)
Avatar van Godlord PHP gevorderde
  1. <?php
  2. $url = 'http://'.$_SERVER['HTTP_HOST'].$_SERVER['REQUEST_URI'];
  3. echo $url;
  4. ?>


Pagina voorbeeld:


Ik denk dat je dat bedoelt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s