login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gruwelijke designfout (Opgelost)

Offline ThAlmighty - 27/06/2007 18:25
Avatar van ThAlmightyHTML beginner http://www.thalmighty.com/sima-bug-zoveelste.jpg

Dit is nu zeker al een paar maanden zo, wanneer word dat is gefixt. Het ziet er dom uit, zeker bij een webmaster community.

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vechtertje0 - 27/06/2007 18:29
Avatar van vechtertje0 Lid Idd, dat heb ik ook al verschillende keren opgemerkt, goed dat je het zegt. Dat kan eigenlijk inderdaad niet, zeker niet voor een webmastercommunity. Hoop dat het snel veranderd zal worden!
Offline vinTage - 27/06/2007 19:13 (laatste wijziging 27/06/2007 19:17)
Avatar van vinTage Nieuw lid In IE zijn de H tags groter als in FF, de "designer" heeft hier geen rekening mee gehouden (whats new )
Kan daarnaast ook nog opgelost worden via substring natuurlijk, of gewoon een limiet op de titel-lengte, maar dat zou de SEO weer iets minder ten goede komen.
Offline bennieboy - 27/06/2007 19:21
Avatar van bennieboy HTML beginner btw, ik vind het design van sima al een heel tijdje serieus saai. kan hier nix aan gedaan worden crew?
Offline ThAlmighty - 27/06/2007 19:43
Avatar van ThAlmighty HTML beginner nee, zit er hardcoded in (poe wat slim)
Offline Grayen - 27/06/2007 19:44
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde Enige mogelijkheid om layout aan te passen van sima is om sima compleet opnieuw te bouwen. De layout is namelijk ingebouwd.
Offline Pieter - 27/06/2007 20:47
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Over de bug:
Tal van zo'n bugjes worden door de crew veranderd. Door afgelopen examens lag het wat stil, maar deze wordt dus ook opgenomen in de To Do.

Over de layout:
Die is inderdaad hardcoded, en momenteel zit er nog geen 3e versie aan te komen. Mensen die hierover meer info willen moeten maar Joël PM'en.
Momenteel ben ik bezig met een kleine layoutwijziging, nl. de header.
Mensen die iets willen insturen mogen dit gerust naar mij PM'en, aangezien er 19 mensen volgens de poll iets wilden insturen.;-)
Offline marten - 27/06/2007 22:07
Avatar van marten Beheerder solved.
Offline vinTage - 28/06/2007 00:16
Avatar van vinTage Nieuw lid En nou die pis kleur nog 
Offline Frederic - 30/06/2007 13:28
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde
Citaat:
en momenteel zit er nog geen 3e versie aan te komen. Mensen die hierover meer info willen moeten maar Joël PM'en

Stilstaan = achteruitgaan
en op dit moment staan we al ettelijke jaren stil
Geloof me, dit design ben ik al zo beu gelijk koude pap dat ik zeker ben dat het jullie in de toekomst bezoekers gaat kosten
DURF vernieuwen want de concurrentie doet dat wel
Offline Wim - 30/06/2007 19:44
Avatar van Wim Crew algemeen is bij mijn profiel pagina op gdx.be ook, en ik vertik het om me aan te passen aan IE gebruikers. Momenteel kan ik perfect zien hoeveel mensen welke browers gebruiken, en het OS. Geloof me vrij, om mijn website is firefox in de meerderheid (linux helaas nog belangena niet)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s