login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Safari voor windows

Offline Powerfull - 12/06/2007 00:21
Avatar van PowerfullNieuw lid Een nieuwe browser voor windows erbij;)

http://www.apple.com/safari/download/

wie gaat deze gebruiken en wie gaat er allemaal rekening meehouden met het ontwerpen/coden van website's?

23 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 12/06/2007 00:32 (laatste wijziging 12/06/2007 00:34)
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Haha dat is toevallig, dat had ik net nodig. Er was eerst zo'n service, iCapture (zal er nog wel zijn) die online een screenshot maakte in safari van je website, en je die liet zien. Maar dit is natuurlijk beter. Ik vroeg me af hoe safari zou reageren op mijn pagina met alpha png's..

edit: geïnstalleerd. Ziet er prima uit, die alpha png's! 
Offline Martijn1989 - 12/06/2007 01:06
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ziet er leuk uit, alleen lijkt het net of de tekst niet goed word weergeven als deze in een div staat?
Offline Metalhead - 12/06/2007 04:47
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Hmm, ik zal hem in ieder geval eens testen...
Maar ik gebruik zelfs op mijn Mac gewoon Firefox, dus dat zal ik op Windows ook wel blijven doen 
(Maar met m'n sites hou ik er wel rekening mee)
Offline vinTage - 12/06/2007 07:36 (laatste wijziging 12/06/2007 07:57)
Avatar van vinTage Nieuw lid Wat een ongelooflijke KUT browser.
Hij crashte al 2 keer en mn eigen site EN deze zijn compleet fucked up.
Alles wat bold is, of een kleurtje heeft werd niet getoond.
Het kwam misschien omdat het nog een beta is, maar hij is alweer uninstalled en het zal nog LANG gaan duren vooraleer dat pokke ding nog eens op mn pc komt.


@silie, lol 

en wat ik nog niet had gezegd, die scrollbar is ook AARTSLELIJK 
Offline Ibrahim - 12/06/2007 07:52 (laatste wijziging 12/06/2007 08:06)
Avatar van Ibrahim PHP expert met andere woorden, vintage vind hem geweldig 
met de laatste reactie bedoelt hij natuurlijk dat hij geen andere browser meer wilt hebben 

(ik studeer de taal van de vinTages)
Offline Pieter - 12/06/2007 08:23
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Idem @ Metalhead.

Het verbaast me eigenlijk dat ze zich ermee bezighouden om er eentje voor windows te maken. Ze zouden beter wat doorwerken aan de leopard.
Offline Stijn - 17/06/2007 01:14
Avatar van Stijn PHP expert Nuja ik raad het af om het downloaden tenzij je het dringend nodig hebt... Het is in beta en zou volgens mij nog in alpha mogen zitten, want ik lees lekken hier en crashes daar en foute weergaves ginds.

Verder zou het sommige Apple software in de war brengen als iTunes enzovoort.

De volgende browser voor Windows zal wel Konqueror zijn zekers... aangezien KDE ook voor Windows gereleased wordt. (Kan de Linux community de Windows mess ook nog eens opruimen).

En zoals Pieterc al verteld zouden ze beter verder werken aan Leopoard want die is toch ook al een paar keer uitgesteld, als ik me niet vergis .
Offline Tuinstoel - 17/06/2007 12:10 (laatste wijziging 17/06/2007 12:14)
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ik krijg het niet eens werkend onder XP 
Offline elecomte - 17/06/2007 15:07
Avatar van elecomte Grafische interesse Ja het is duidelijk nog een beta bepaalde sites zoals bijvoorbeeld de site van mozilla firefox worden helemaal niet mooi getoond.
Heel jammer want nu zullen velen denken dat Safari slecht werkt, wat helemaal geen waar is want onder Apple OS X doet Safari het erg goed!
Offline Depypere - 17/06/2007 16:30
Avatar van Depypere HTML interesse Uhu beta, zelf op mijn mac draai ik Firefox gebruik safari zelden!
En op de windows zal dit ook van toepassing blijven Firefox en geen safari, zitten nog teveel bugs in msg al de definitieve versie uit is en die is goed dan zal ik hem misschien gebruiken.^^
Offline thyssimonis - 17/06/2007 16:39
Avatar van thyssimonis PHP interesse Onthoud Safari 3 is nog in BETA

Ik vind zelf raar dat hij zo weinig goed weergeeft:s
Offline joskesss - 17/06/2007 16:56
Avatar van joskesss Nieuw lid Apple werkt gewoon goed, ze kunnen niet tegen bugs. Direct na release werden er bugs gevonde, die dag erna met een update er al weer uit waren... op mac en nu typende gebruik safari. Op windows heb ik nog niet geprobeerd aangezien ik er sinds de release niet meer op ben geweest. Een fout van apple is de mooie apple layout ook in windows te gebruiken, wat totaal niet samen past 
Offline mathiasB - 17/06/2007 17:17
Avatar van mathiasB HTML interesse bij mij werkt hij veel trager dan firefox kan ook aan mijn noob pc liggen natuurlijk
Offline joskesss - 17/06/2007 20:01
Avatar van joskesss Nieuw lid het zal de noob pc wel zijn dan, of de bugs in safari maar op mijn mac is em vele sneller dan ff. Omniweb is nog beter, maar is ook alleen maar voor mac 
Offline Xfader - 17/06/2007 22:14
Avatar van Xfader Lid bij mij bugt ie nogal, maar dat zal wel aan mn pc liggen die bugt overal bij 
Offline NeoHix - 24/06/2007 16:52
Avatar van NeoHix Lid Safari doet het hier beroerd, bijna geen enkele webpagina wordt goed weergegeven (op de apple site na ). Misschien komt het omdat ik hem gebruik onder Vista? Naja ik gebruik hem alleen om filmpjes op geenstijl.tv te kijken, die stotteren 'n beetje in firefox, maar niet in safari 
Offline Wim - 24/06/2007 17:31
Avatar van Wim Crew algemeen ik hou mij aan de standaarden, meer niet!

mijn persoonlijke website (voor het vak software moeten maken, maar ik werk er nog steeds verder aan) is ook anti-IE, hoewel hij wel in IE gecontroleerd werd...

Ik zou het stom vinden van apple als de browser de standaarden niet ondersteund, want iedereen stapt van IE over op FF wegens standaarden! (en veiligheid etc, maja)
Offline nemesiskoen - 24/06/2007 17:37
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Nja, niet rekening houden met IE is niet rekening houden met de meerderheid van de gebruikers van het Internet... stom dus:-)
Offline MothZone - 24/06/2007 18:23
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Bij mij geeft hij NERGENS tekst.
Niet in de menu's, het url, de websites,... nergens 
Heb hem er dus maar afgesmeten en wacht wel tot latere versies 
Offline spyzone - 24/06/2007 22:56
Avatar van spyzone PHP beginner Dan ben ik weer blij dat me site er goed op werkt 
Offline marten - 24/06/2007 23:05
Avatar van marten Beheerder Safari komt met update voor niet Engelse Windows

Hoe draait het met de update bij jullie?
Offline Godlord - 27/06/2007 18:40
Avatar van Godlord PHP gevorderde Nog niet... ik ga eens kijken wat ie doet bij mijn website .

@vinTage: zo te zien vind je het een geweldige browser .
Offline vechtertje0 - 27/06/2007 19:04
Avatar van vechtertje0 Lid Die browser werkt voorlopig nog amper onder windows! Ik had hem de eerste dag nog gedownload en de helft van de webpagina's werd niet of slecht weergegeven, zelfs yahoo.com kon heel slecht worden weergegeven. Ook is hij nog totaal niet veilig, als 2-5 bugs ontdekt in enkele dagen. Bij apple zeggen ze dat hij tot 3 keer sneller is dan Internet Explorer, nog niet veel van gemerkt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s