login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum
Zoeken  Regels  Help
Categorieën > Overige

Safari voor windows

Powerfull – 12/06/2007 00:21
Een nieuwe browser voor windows erbij;)

http://www.apple.com/safari/download/

wie gaat deze gebruiken en wie gaat er allemaal rekening meehouden met het ontwerpen/coden van website's?

Pagina:

23 antwoorden

Gesponsorde links
Daisycon - Verdien geld met uw website

Soebam – 12/06/2007 00:32 (Laatst gewijzigd op 12/06/2007 00:34)
Haha dat is toevallig, dat had ik net nodig. Er was eerst zo'n service, iCapture (zal er nog wel zijn) die online een screenshot maakte in safari van je website, en je die liet zien. Maar dit is natuurlijk beter. Ik vroeg me af hoe safari zou reageren op mijn pagina met alpha png's..

edit: geïnstalleerd. Ziet er prima uit, die alpha png's! 

Martijn1989 – 12/06/2007 01:06
Ziet er leuk uit, alleen lijkt het net of de tekst niet goed word weergeven als deze in een div staat?

Metalhead – 12/06/2007 04:47
Hmm, ik zal hem in ieder geval eens testen...
Maar ik gebruik zelfs op mijn Mac gewoon Firefox, dus dat zal ik op Windows ook wel blijven doen 
(Maar met m'n sites hou ik er wel rekening mee)

vinTage – 12/06/2007 07:36 (Laatst gewijzigd op 12/06/2007 07:57)
Wat een ongelooflijke KUT browser.
Hij crashte al 2 keer en mn eigen site EN deze zijn compleet fucked up.
Alles wat bold is, of een kleurtje heeft werd niet getoond.
Het kwam misschien omdat het nog een beta is, maar hij is alweer uninstalled en het zal nog LANG gaan duren vooraleer dat pokke ding nog eens op mn pc komt.

@silie, lol 

en wat ik nog niet had gezegd, die scrollbar is ook AARTSLELIJK 

Ibrahim – 12/06/2007 07:52 (Laatst gewijzigd op 12/06/2007 08:06)
met andere woorden, vintage vind hem geweldig 
met de laatste reactie bedoelt hij natuurlijk dat hij geen andere browser meer wilt hebben 

(ik studeer de taal van de vinTages)

Pieter – 12/06/2007 08:23
Idem @ Metalhead.

Het verbaast me eigenlijk dat ze zich ermee bezighouden om er eentje voor windows te maken. Ze zouden beter wat doorwerken aan de leopard.

Stijn – 17/06/2007 01:14
Nuja ik raad het af om het downloaden tenzij je het dringend nodig hebt... Het is in beta en zou volgens mij nog in alpha mogen zitten, want ik lees lekken hier en crashes daar en foute weergaves ginds.

Verder zou het sommige Apple software in de war brengen als iTunes enzovoort.

De volgende browser voor Windows zal wel Konqueror zijn zekers... aangezien KDE ook voor Windows gereleased wordt. (Kan de Linux community de Windows mess ook nog eens opruimen).

En zoals Pieterc al verteld zouden ze beter verder werken aan Leopoard want die is toch ook al een paar keer uitgesteld, als ik me niet vergis .

Tuinstoel – 17/06/2007 12:10 (Laatst gewijzigd op 17/06/2007 12:14)
Ik krijg het niet eens werkend onder XP 

elecomte – 17/06/2007 15:07
Ja het is duidelijk nog een beta bepaalde sites zoals bijvoorbeeld de site van mozilla firefox worden helemaal niet mooi getoond.
Heel jammer want nu zullen velen denken dat Safari slecht werkt, wat helemaal geen waar is want onder Apple OS X doet Safari het erg goed!

Depypere – 17/06/2007 16:30
Uhu beta, zelf op mijn mac draai ik Firefox gebruik safari zelden!
En op de windows zal dit ook van toepassing blijven Firefox en geen safari, zitten nog teveel bugs in msg al de definitieve versie uit is en die is goed dan zal ik hem misschien gebruiken.^^

Gesponsorde links

Pagina:

Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten:

© 2002-2012 Sitemasters.be - Regels - Gehost door: Vircon - Laadtijd: 0.031s