login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Computer vaag

Offline ikki007 - 09/09/2004 12:31
Avatar van ikki007Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Hallo,
Soms (sinds een tijdje) als ik de computer opnieuw opstart staat er dat windows de gebruiker niet kan vinden..
Details: een vereiste versie..

Zoiets staat er dan.. ik moet dan als ik me computer opstart telkens op F8 drukken en inloggen met netwerkmogelijkheden 9administrator)
Ik moet dan systeemherstel doen en het is goed.. maar dan gaan telkens me programma's en bestanden weg..
Die zijn dan niet meer veilig..

Weten jullie misschien wat ik moet doen 

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 09/09/2004 13:03
Avatar van Thomas Moderator Tijd voor een format, een virusscanner en een firewall ?
Offline Tibbeh - 09/09/2004 13:43
Avatar van Tibbeh Lid Kzou het ook ni drekt weten , heb je het sindsdat je nieuwe software(freeware) hebt geinstalleerd ?
Kheb in Netwerk gelezen dat da soms voor fouten kan zorgen ....:D
Misschien kan je je vraag naar daar sturen ... 
Offline BigBug - 09/09/2004 15:00
Avatar van BigBug PHP expert Ik geef fangorn groot gelijk, je kan niet altijd virussen blijfen omzeilen dus dat raad ik je ook aan
Offline DRUNK - 09/09/2004 16:46
Avatar van DRUNK PHP gevorderde TIJD VOOR LINUX!!!!!! ):D
Offline CeReBro - 09/09/2004 17:03
Avatar van CeReBro Lid tis ni tijd voor linux tis tijd om de probleem op te losse probleme hebt ge ook bij linux
Offline Thomas - 09/09/2004 17:07
Avatar van Thomas Moderator Mwa, sommigen zien (misschien wel terecht) Linux als dé oplossing.
Offline BigTeddy - 09/09/2004 17:27
Avatar van BigTeddy Gouden medaille

PHP gevorderde
Als ik nu eens de tijd en zin had zou ik wel eens linux willen installeren, maar dat heb ik dus niet :'(

Wel heeft reebok voor een deeltje gelijk. Het is niet echt DE oplossing maar natuurlijk is het wel beter dan die m$ software (als het de titel software wel waard is vraag ik me soms toch wel eens af, swat) Indien je toch een format zou doen, install dan toch een linux zou ik zeggen (slechter als m$ zulle ze hun software wél niet maken hé :) )
Offline ikki007 - 09/09/2004 19:05
Avatar van ikki007 Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik ga ffe wat software verwijderen wat ik in die tussentijd heb verwijderd..
En een virusscan aanzetten.. Firewall heb ik al aan..
Offline cowbeast - 09/09/2004 20:20
Avatar van cowbeast Onbekend Gewoon formatern het beste en als linux je intreseert neem van linux :d
Offline DRUNK - 09/09/2004 21:33
Avatar van DRUNK PHP gevorderde ik zeg ook niet dat Linux DE oplossing is...Vind het persoonlijk wel fijner werken. Maar het is een ietsje minder gebruiks vriendelijk dus kan het nog wel eens vookomen dat je een dag of > zit te zoekken naar een oplossing voor iets heeeeel simpels maar ja... je leerd er ook veel van....Ik zou zeggen probeer het gewoon eens 
Offline Nitrox - 09/09/2004 22:40
Avatar van Nitrox Nieuw lid nee nee linux is toch nix voor een gewone interneter en zeker niet als er meer dere gebruikers op je pc zitten !

linux is alleen goed voor als je een webserver ofzo wil gebruiken
windows XP is heel goed en zeer stabiel als je het op de juiste manier gebruikt. tegen mij zijden ze altijd zet windows 98 op je pc dan zal hij beter werken maar toen ik windows 98 had was men pc heel vaak stuk! ik heb nu 2 jaar XP en hij is sinds dien niet meer stuk geweest ! en ik zit dubbel zo lang op men pc dan 2 jaar terug. dus is windows Xp de oplossing. maar je moet wel XP Pro installeren die is het echt het beste.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s