login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

lastige vragen (Opgelost)

Offline DeafBoy - 24/05/2007 13:50
Avatar van DeafBoyHTML beginner Beste SIMA'ers

Ik moet voor school een functioneel en technisch ontwerp maken. Dat is al af. En het bouwen is al bijna gereed. Er moet een verslag komen over: bouwt systeem op basis van technisch ontwerp en aangeven wat de invloed van omgevingfactoren is voor het phpsysteem. Heb alleen geen flauw idee wat ik eronder versta. Jullie misschien wel? Kunnen jullie wat punten opnoemen?

Alvast bedankt.;-)

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SilVeX - 24/05/2007 14:39 (laatste wijziging 24/05/2007 14:39)
Avatar van SilVeX HTML beginner
Citaat:
bouwt systeem op basis van technisch ontwerp en aangeven wat de invloed van omgevingfactoren is voor het phpsysteem.

Dat is in ieder geval geen goed nederlands. Er moet nog wat voor of wat tussen. Anders klopt de zin niet
Offline DeafBoy - 24/05/2007 14:53 (laatste wijziging 24/05/2007 14:54)
Avatar van DeafBoy HTML beginner Vertel me wat. Ik moet een phpsysteem maken. Een soort marktplaats voor school. Maar dan willen ze in een verslag zien hoe ik dat systeem heb gemaakt op basis van het technisch ontwerp. (FCO-IM). Dacht al, daarvanuit kun je de database(tabellen structuur) al maken. Maar ze willen per se zien hoe ik dan dat systeem heb gebouwd.

Wat betreft de invloed van de omgevingsfactoren, dat is bedoeld voor het functioneel/technisch ontwerp? En ook voor het phpsysteem? Wat voor invloed bepaalde omgevingsfactoren heeft op de reeds genoemde punten.

Volgens mij duidelijk:?:
Offline marten - 24/05/2007 17:31
Avatar van marten Beheerder Wij werken ook altijd volgens het Functioneel en technisch ontwerp. In het functioneel ontwerp gaan we de dialogen aangeven en de gegevensstromen binnen de website. Hierin komen dus screenshots van de verschillende formulieren en dergelijke. Vervolgens gaan we in het technisch ontwerp verder omschrijven hoe we die dialogen (screenshots) gaan maken. Hier staat dus erg veel code in. In de fase die na het technisch ontwerp komt gaan we beginnen met het bouwen. Hier kan je dus een beetje in de code schuiven en dergelijke en finetunen.

Omgevings factoren is niet zo moeilijk te bedenken bij een markplaats achtige site. Deze factoren zijn:

- Klanten die kopen
- Klanten die verkopen
- Klanten die iets zoeken
enz
enz

Hopelijk kan je er wat mee.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s