login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Beveiliging van mij Guide

Offline Cazziz - 26/04/2007 19:45
Avatar van CazzizNieuw lid Hey ik ben bezig met een enormous RuneScape Money Guide, (een hele goede=P )
Als hij af is wil ik hem eigenlijk gaan verkopen...maar als ik hun gewoon een .txtje stuur is het in no time op internet,  Gratis  

Dus ik zat te denken om het in een Swf te zetten waar text niet geselecteerd kan worden
Om die vervolgends op een 'Secret' URL te zetten En dat het dan als volgt gaat:

Je gaat naar mijn website, Je laat je verleiden en koopt de guide
Je betaald, en krijgt direct een e-mail met je username (1) en Password (1)
Ook krijg je de secret URL
Je krijgt ook een e-mailtje met je Username (2) en Password (2)
Je gaat naar de Secret URL en vult je username (1) en Password (1) in voor de site geladen word.

Dan ga je naar de 'Guide' Voor je die te zien krijg moet je Username(2) invullen en Pass (2)

En Pass (2) en Username(2) veranderen elke 2 weken automatisch en daar krijg je een mailtje van

Wat vinden jullie van mijn idee?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 26/04/2007 19:51
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Ik ben geen expert op het gebied van beveiliging (nauwelijks beginner eigenlijk ) maar ik weet wel dat, als iemand het wil, het altijd te rippen is. Dus je kan het mensen moeilijk maken, dat doe je best aardig zo denk ik, maar onmogelijk maak je het nooit.
Offline Dark_Paul - 26/04/2007 19:53
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Het idee is wel aardig, maar wat dacht je van overtypen? Of via print-screen inlezen zodat het gelijk 'getypt' is? (dat is volgens mij ook mogelijk).
Offline citroen - 26/04/2007 19:55
Avatar van citroen Onbekend werk met een beveiligde pdf. kan je er voor zorgen dat het niet afgedrukt kan worden en geen tekst kan worden geselecteerd.
Offline Dark_Paul - 26/04/2007 21:40
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Wat dacht je van Print Screens en die met speciale programma's inlezen, of overtypen? Daar doe je niets tegen.
Offline BigBug - 26/04/2007 23:00
Avatar van BigBug PHP expert Inderdaad, tekstherkenning is een rage 

Vorig jaar moest ik 12 bladzijden overschrijven. Ik klagen dat ik last had van men arm en of ik het vervolgens mocht typen ..

Ik was in 10 minuutjes klaar 8-)
Offline vinTage - 26/04/2007 23:02
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb geen idee of je flash ook kan "tekst herkenningen", maar je kan de swf alleszinds openbreken 
Offline Stijn - 26/04/2007 23:13
Avatar van Stijn PHP expert documenten op het internet horen vrij te zijn... Nuja dat is mijn idee. Je kan een licensie erop plakken... Verder kan iedere vorm van tekst gekopieerd worden internet. Al dan niet met brute kracht.

*note: hopelijk is die guide in betere AN geschreven dan jou topic .
Offline vinTage - 27/04/2007 00:02 (laatste wijziging 27/04/2007 13:37)
Avatar van vinTage Nieuw lid @stijn1989, waarom is het medewerkers forum niet public ?


Citaat:
PieterC edit: Omdat we daar over allerlei zaken spreken die we voor jullie liever als verrassing houden. En natuurlijk om over een zekere VinTage te roddelen 
Offline nemesiskoen - 27/04/2007 01:34 (laatste wijziging 27/04/2007 01:34)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
*note: hopelijk is die guide in betere AN geschreven dan jou topic .

Roflol @ nederlands in die zin, zeker na het interpreteren ervan.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.226s