login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

.MPEG op site afspelen (Opgelost)

Offline DrB - 23/04/2007 14:14
Avatar van DrBHTML interesse Goedemiddag,

Ik heb een .MPEG filmpje welke ik op mijn website wil laten zien. Eigenlijk wil ik dit embedden in een flash speler ofzo. De bedoeling is in ieder geval dat mensen de film direct kunnen bekijken, zonder dat de film storrert.

Samenvattend wil ik dat mensen op een professionele manier een .MPEG filmpje kunnen bekijken. Het liefst via een flash speler, omdat dit scheelt in datavekeer. Ik wil dus echt een .MPEG bestand laden, want converteren naar een flash bestand werkt niet.

20 antwoorden

Gesponsorde links
Offline CounterForce - 23/04/2007 15:19 (laatste wijziging 23/04/2007 15:19)
Avatar van CounterForce Onbekend Dit is een dubbele vraag...

YouTube ?
Video Google ?

Deze 2 diensten zijn gratis...en bovendien worden ze met flash afgespeeld en kost het jou geen dataverkeer op je server...

aub 
Offline DrB - 23/04/2007 16:06 (laatste wijziging 23/04/2007 16:07)
Avatar van DrB HTML interesse Nee daar heb ik niks aan, de filmpjes mogen niet voor iedereen toegankelijk zijn.
Offline Jero3n - 23/04/2007 21:22
Avatar van Jero3n PHP interesse
  1. What are "unlisted" videos?
  2.  
  3. If you have a video you'd rather not share with the entire world, you can choose to restrict access to it by marking it as "unlisted". Similar to an unlisted telephone number that isn't available in public phone number databases, videos that have been unlisted are not accessible through Google Video search results. This option is especially useful for family videos. Just set your video to "unlisted" and email the link to your family and friends.


das op video.google 
Offline DrB - 23/04/2007 21:27 (laatste wijziging 23/04/2007 21:32)
Avatar van DrB HTML interesse Het is voor een commerciële website, dus hosten op video.google is niet erg professioneel. Daarbij geef je dan een stukje veiligheid uit handen. Als mensen de link doorgeven, is de link alsnog toegankelijk. Momenteel is het zo in mijn systeem dat men eerst moet inloggen. Daarom wil ik het zelf hosten.
Offline vinTage - 23/04/2007 23:32
Avatar van vinTage Nieuw lid Wat voor extentie heb je als je je filmpje opslaat als "speelbaar" filmpje ?

is dat mov of avi of mpg of ?
Offline DrB - 24/04/2007 10:27 (laatste wijziging 24/04/2007 10:47)
Avatar van DrB HTML interesse .Mpeg

Maar ik kan hem ook opslaan als .AVI of .WMV, het is in ieder geval zo dat ik wat langere filmpjes op Internet wil plaatsen zonder al te veel ruimte in te nemen en zonder dat de film stottert.
Offline CounterForce - 24/04/2007 10:54 (laatste wijziging 24/04/2007 10:56)
Avatar van CounterForce Onbekend lol , als ik de link vanop die site doorgeef is die toch ook voor iedereen toegankelijk?

Je wil dataverkeer sparen... oplossing -> externe host

Mag niet toegakelijk zijn voor iedereen... oplossing -> niet op de site plaatsen, want dan is het ook voor iedereen toegankelijk, ene URL is rap gegeven...


Aan het stotteren kan je niet veel doen...want als die bij jou wel goed werkt en er komt iemand dat filmpje bekijken terwijl die op smallband zit, dan stottert het ook of duurd het vrij lang eer het geladen is...(soms ook het probleem bij Wi-Fi netwerken)
Offline DrB - 24/04/2007 11:02
Avatar van DrB HTML interesse Counter Force je begrijpt het niet. Als mensen die link doorgeven moeten ze inloggen, dus dat werkt dan niet. Je kunt die link alleen bekijken als je de rechten daarvoor hebt. Ik wilk het zelf hosten, omdat het kostbare informatie is. Ik wil deze informatie daarom mooi weergeven en daarvoor zoek ik een oplossing.
Offline Muzaru - 24/04/2007 13:58
Avatar van Muzaru Nieuw lid of het filmpje wel of niet stottert ligt niet in jouw handen, daarvoor is de snelheid van je server/upload en zijn pc/download verantwoordelijk. makkelijkste is omgewoon een embedded player te gebruiken (lijkt mij).
Offline DrB - 24/04/2007 14:53
Avatar van DrB HTML interesse Naja ik heb het nu zo gekregen dat de kwaliteit redelijk is. Grootte van de film is 23 MB en wordt afgespeeld in een flash player. Mocht iemand nog een goede FLV converter weten, let me know 
Offline timo - 24/04/2007 15:38
Avatar van timo PHP ver gevorderde je wilt het niet naar flv, kwaliteitsverlies + groter..
Offline Pieter - 24/04/2007 15:40
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Laadt hij nu al extern? Zoja, wil je de code/bron met ons delen?

Thnx
Offline vinTage - 24/04/2007 18:42 (laatste wijziging 24/04/2007 18:43)
Avatar van vinTage Nieuw lid Probeer nou dat filmpje gewoon eens te converten met flash, ik heb niet veel verstand van filmzooi, maar met flash kan je ook gewoon converten en tig dingen instellen.

Je zal mischien een paar testjes moeten doen, maar dat heb je nu ook moeten doen, das dus geen probleem.

@pieterc extern een flv inladen ?
  1. <? klurke
  2.  
  3. var connection_nc:NetConnection = new NetConnection();
  4. connection_nc.connect(null);
  5. var flvMovie:NetStream = new NetStream(connection_nc);
  6. scherm.attachVideo(flvMovie);
  7. flvMovie.play("http://www.helpexamples.com/flash/video/clouds.flv");
  8. var loaded_interval:Number = setInterval(checkBytesLoaded, 500, flvMovie);
  9. //preloader
  10. function checkBytesLoaded(my_ns:NetStream) {
  11. var pctLoaded:Number = Math.round(my_ns.bytesLoaded/my_ns.bytesTotal*100);
  12. loaded_txt.text = Math.round(my_ns.bytesLoaded/1000)+" of "+Math.round(my_ns.bytesTotal/1000)+" KB loaded ("+pctLoaded+"%)";
  13. progressBar_mc.bar_mc._xscale = pctLoaded;
  14. if (pctLoaded>=100) {
  15. clearInterval(loaded_interval);
  16. }
  17. }


Maar alleen aan de as heb je niks, dr horen nog wat componentjes bij.
Als je zelf geen flv spelerke wilt maken, dan open je gewoon flash, import video, en volgt de vragen die erop komen van flash zelf, kies iig "download van server" (oid) in de beginfase van het inporteren en gaan met die <s>banaan</s> FLV.


edit: als je het op de manier doet die ik laatst beschreef, dan heb je ook de keuze uit een stuk of 30 verschillende player looks.
Offline DrB - 24/04/2007 20:22
Avatar van DrB HTML interesse Ik heb al geprobeerd te converten met flash zelf, waar kun je die zooi instellen dan voor het converteren naar .FLV? De flashplayer heb ik al.
Offline vinTage - 24/04/2007 22:18
Avatar van vinTage Nieuw lid http://www.imgd...4/img6.png

file/import video/browse naar mpeg/progressive download/TADAAAAAAAA
Offline DrB - 25/04/2007 17:51
Avatar van DrB HTML interesse Hmm ik heb een andere versie van Flash dan dat jij hebt, bedankt voor de screen maken iig ;)
Offline vinTage - 25/04/2007 18:12
Avatar van vinTage Nieuw lid Welke versie heb jij dan?
Als je CS3 hebt neem ik aan dat je zelfs nog mooiere manieren hebt om te converteren, ik heb studio8.
Offline DrB - 25/04/2007 18:51
Avatar van DrB HTML interesse Flash mx 2004 ;)
Offline vinTage - 25/04/2007 19:14 (laatste wijziging 25/04/2007 19:23)
Avatar van vinTage Nieuw lid You are screwed 

edit: @pieterc, of bedoel je dit soms met extern inladen ?
Offline Pieter - 26/04/2007 14:24
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Thnx.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s