login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Een script gezocht

Offline HumanX90 - 28/03/2007 19:32
Avatar van HumanX90Lid Ik heb een leuk idee voor mijn website alleen is het probleem dat ik zelf niet al te goed php kan. ik leg maar ff uit wat ik in mijn site wil hebben zodat jullie een beetje kunnen begrijpen wat voor script ik zoek.
Mijn site zal over voetbal gaan maar dan is de site bedoelt om mensen voetbal filmpjes te laten posten waarop ingelogde mensen kunnen reageren, En in een menu zeg maar netjes de namen en landen kan laten zien met submenu's ofsow.
Ik heb wat gezocht maar ik kon niks vinden.
Hebben jullie mss een idee welke handige script ik kan gaan gebruiken?

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Abbas - 28/03/2007 19:35 (laatste wijziging 28/03/2007 19:37)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Moest je het niet zelf willen maken/scripten hoort dit topic thuis in de categorie 'samenwerken': http://www.site...amenwerken

Als je het WEL zelf wilt doen:
Je weet wat je nodig hebt en je weet dat je je site in PHP gaat schrijven. Dan ga je best eens eerst een paar tutorials lezen in de categorie PHP over zaken die je gaat gebruiken in je site. Als je dit gedaan hebt kan je in de script - library eens een kijkje nemen hoe PHP in elkaar zit en scripts bekijken die ook weer over zaken gaan die je in je site gaat gebruiken. Als je daar mee klaar bent oefen je eerst wat basis - PHP en dan kan je volgens mij aan de slag!

Zo heb ik ook PHP geleerd, eerst even een inleiding gekregen door 'vage' en daarna zelf m'n stapjes in de wereld van PHP gezet!
Veel succes... 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s