login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Prints voor op T-shirts

Offline Coolbean - 24/03/2007 16:46 (laatste wijziging 24/03/2007 16:47)
Avatar van CoolbeanNieuw lid Hallo iedereen,

ik heb een vraagje ivm met prints voor op je t-shirt te zetten.
Ik heb nu alle afbeeldingen in GIF bestand, zoals ik ze wil hebben,
maar moet ik ze dan gewoon in word zetten, en op een speciaal papier afdrukken (papier heb ik al), en hoe moet ik het in spiegelbeeld zetten. Of zijn hier misschien speciale programma's voor? Als iemand mij een beetje info kan geven over hoe ik het het beste kan doen, zou ik hem zeer dankbaar zijn 

Het is ook zo, nu ik de afbeeldingen vergroot heb (ze waren best klein) zien ze er ook niet meer zo mooi uit... Misschien weet iemand daar ook iets op?

Alvast bedankt,
-Coolbean-

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nielsvdwal - 24/03/2007 18:12
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde dat in spiegelbeeld kan toch gewoon gemakkelijk in photoshop?
Offline TotempaaltJ - 24/03/2007 18:17
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Kan zelfs in paint!^^
Offline Abbas - 24/03/2007 18:34
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Het is normaal dat bij het uitvergroten van een kleine afbeelding de kwaliteit mindert: maak een grotere afbeelding.
Spiegelen kan zoals gezegd al in Paint of Photoshop...
Offline TotempaaltJ - 24/03/2007 18:48
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Je hoeft hem trouwens niet in word te zetten, want je kan ook gewoon in je tekenprogramma op print klikken, dus...

En als je hem al in word gaat zetten, gebruik dan na elk plaatje
ctrl+Enter (Nieuwe pagina)
Offline Coolbean - 24/03/2007 18:52
Avatar van Coolbean Nieuw lid nee dit doe ik niet, want ik moet zoveel mogelijk op een pagina krijgen, we hebben maar 6 bladeren...

Maar scherper gaat het dus niet, dan zal ik er mee moeten leren leven... 

Maar kent er niemand zo een speciaal programma daarvoor?

En nu weet ik ook niet, of als ik da nu op da papier afdruk, of daar nu witte randen rond gaan zitte.. want het T-shit is namelijk niet wit, en het zou stom zijn zouden daar zon randen rond zitten als ik het uitknip...
Offline WimJ - 25/03/2007 10:56
Avatar van WimJ Grafische gevorderde lol als je tshir tniet wit is ga je wel een wazige witte rand hebben hoor..

weet je wat, spaar gewoon geld bij een en ga naar een fantsoenlijke zeefdrukker 
Heb je veel betere kwaliteit ook..
En programma, ..

Gewoon photoshop is al goed genoeg hoor ..
Offline Xfader - 25/03/2007 11:13
Avatar van Xfader Lid Je moet in 300 dpi werken sowieso, anders krijg je echt slechte kwaliteit op je t-shirt.
Offline TotempaaltJ - 25/03/2007 11:58
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Zoek op google naar PICresizer ofsow...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s