login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwe Medewerkers | Pagina 2

61 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jim - 12/03/2007 17:23
Avatar van Jim Lid Succes.
Offline mens - 12/03/2007 17:24
Avatar van mens Onbekend Tot zover vindt ik dat ze het goed doen, ze leggen het ook goed ens simpel uit! Ga zo door mensen!
Offline MothZone - 12/03/2007 17:51
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde proficiat!
Offline Godlord - 12/03/2007 19:35
Avatar van Godlord PHP gevorderde gefiliciteerd.
Offline Abbas - 12/03/2007 20:04
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ook proficiat aan pieterc, moge het forum wel varen met de nieuwe aanwinst! 
Offline Dennis - 12/03/2007 20:19
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Gefeliciteerd mannen!

- Het medewerkers forum zullen jullie waarschijnlijk al gevonden hebben?:p
Offline Abbas - 12/03/2007 20:21
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Maar ik vind het wel jammer dat Joël hier zelf niemand heeft ingelicht over de aanname van de nieuwe leden!
Waarom hij deze mensen heeft gekozen en waarom hij anderen niet heeft gekozen...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeer tevreden met de aanwinst want de "mannen van EOS" zijn actief en kunnen een goede hulp bieden op het forum.
Offline Gerard - 12/03/2007 21:14
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Maar ik vind het wel jammer dat Joël hier zelf niemand heeft ingelicht over de aanname van de nieuwe leden!
Waarom hij deze mensen heeft gekozen en waarom hij anderen niet heeft gekozen...
Het is in het verleden vaker voorgekomen dat het vertrek van crewleden niet openbaar is gemaakt maar dat dat gedaan moest worden via een forumpost van een oplettende gebruiker. Hetzelfde geldt dus voor nieuwe crewleden.

Transparantie is altijd wel een probleempje geweest hier, maar hopelijk komt daar nu verandering in. Hoewel ik er echter voor vrees. Alle jongens zijn toegevoegd met als taak het moderaten van het forum en hebben zich in het verleden hier ook goed voor ingezet. Maar sitemasters mist nogsteeds crew die kopsterk zijn en managementskills hebben. Dat kan alsnog voor problemen gaan zorgen.
Offline Abbas - 12/03/2007 21:20
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
Maar sitemasters mist nogsteeds crew die kopsterk zijn en managementskills hebben. Dat kan alsnog voor problemen gaan zorgen.


Wat wil je hiermee zeggen, want ik begrijp het niet goed...
Offline Stijn - 12/03/2007 21:24
Avatar van Stijn PHP expert @Proximus: ik kom niet graag in de belangstelling 















kidding? NEED ATTENTION! 
Offline Abbas - 12/03/2007 21:28
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
En jullie zijn aangenomen om het forum te onderhouden? Are you kidding me?! :p
Offline Gerard - 12/03/2007 21:30
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Wat wil je hiermee zeggen, want ik begrijp het niet goed...
Joël heeft een paar goede jongens aangenomen om de tent te moderaten hier. Maar wat sitemasters al een hele tijd nodig heeft is mensen die sitemasters kunnen sturen in de goede richting. Die niet alleen leuke nieuwe functies bedenken maar ook ervoor kunnen zorgen dat sima meer in de belangstelling komt en het misschien zelfs commercieel aantrekkelijk wordt.
Offline Abbas - 12/03/2007 21:36
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ja dat snap ik. Maar ik denk dan niet dat het zal opgelost worden dan met enkel en alleen wat nieuwe mensen aan te nemen. Om dat probleem op te lossen moet er deftig gepraat worden binnen de crew zelf, maar ik weet niet of dit genoeg gebeurt...
Offline Stijn - 12/03/2007 21:37
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
Dubbelpost, verwijder dit!
Ziezo nu wordt dat knopje ook nuttig gebruikt voor de eerste keer 

@Proximus: Misschien een beheerder zoals voordien zou de last op Joëls schouders minderen. But he's the almighty. Misschien heeft hij genoeg aan de sponsering zelf. Maar het zou leuk zijn moest het groot worden en daaruit komen dan meetings.
Offline vinTage - 12/03/2007 21:39
Avatar van vinTage Nieuw lid Meetings ( ill shut it )
Offline nemesiskoen - 13/03/2007 02:07
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ik snap er geen flikker van.
Offline marten - 13/03/2007 08:40
Avatar van marten Beheerder houd niet van flikkers 
Offline Wijnand - 13/03/2007 09:01
Avatar van Wijnand Moderator naja gefeliciteerd dan maar.

Hoop dat jullie iets kunnen/mogen doen met sima, wat ook echt nut heeft, bijvoorbeeld sturing :]

Eigenlijk zijn er maar 2 dingen die sima kunnen helpen weer in de top van web-com's te plaatsen, en dat is niet perse "nieuwe mensen" aannemen.
Offline Xfader - 13/03/2007 10:25
Avatar van Xfader Lid Wat dan wel Wijnand?
Offline Joel - 13/03/2007 13:11 (laatste wijziging 13/03/2007 13:11)
Avatar van Joel Eigenaar
Citaat:
weer in de top van web-com's

We staan er nog altijd hoor We stijgen nog elke maand, elke week, elke dag!

Kijk maar eens naar deze pagina en kijk hoeveel leden (grafiek) er al zijn bijgekomen in dit jaar dat nog maar een dikke twee maand loopt.
Offline Abbas - 13/03/2007 14:26
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ok Joël, sitemasters staat misschien goed gerankt. Maar dit wil niet zeggen dat hier alles vlotjes verloopt!
Een goede communicatie binnen de crew en naar de leden toe is zeer belangrijk. Enkele nieuwe leden aannemen is niet genoeg, er moet buiten de kwantiteit van vanalles ook aan de kwaliteit gewerkt worden!
Offline Ibrahim - 13/03/2007 17:21
Avatar van Ibrahim PHP expert En dat wil ik ook 

Sitemasters verbeteren zodat iedereen er wat aan heeft.
Offline Dark_Paul - 13/03/2007 19:06
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde .. en dat vind ik een erg goede instelling!
Offline Abbas - 13/03/2007 22:15
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zoals Dark_Paul zegt: een goede instellinge. Laat ons hopen dat we een verschil gaan merken binnen dit en een bepaalde tijd...
Veel succes in ieder geval! 
Offline Ibrahim - 13/03/2007 22:21
Avatar van Ibrahim PHP expert Als je de scriptlibrary in de gaten houd, zie je dat ik (en anderen) bezig ben met het opruimen van verouderde/onveilige scripts.

Is dat een goede stap in de richting die jullie bedoelen ?
Offline Abbas - 13/03/2007 22:24
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zo'n dingen zijn onder andere dingen die we (of ik toch) bedoelen:
- Scripts eens opruimen
- Tutorials net van hetzelfde (vb. PS zonder voorbeeldafbeeldingen)
- Honderden forumtopics over een en hetzelfde (beste vb. Headers already sent...)
- En nog zo'n zaken, maar dat is niet alles...
Offline Joel - 13/03/2007 22:28
Avatar van Joel Eigenaar Die zaken zullen blijven onstaan, de website zal er nooit perfect uitzien. Maar we doen ons best. Denk ook aan alle updates die ik de laatste maanden heb gedaan, want enkel het slechte wordt precies aangehaald.
Offline Abbas - 13/03/2007 22:34
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Het slechte aanhalen doen we niet met slechte bedoelingen, maar enkel om jullie (als crew) er op te wijzen wat er nog beter aan deze community kan. Deze community is ondanks sommige gebeurtenissen en niet-perfectheden meer dan degelijk. En zoals de harde realiteit het wil, wordt er meestal gepraat over dingen die niet goed/perfect zijn!
Maar dan is het aan jullie om dit op te nemen als pure kritiek of als aanwijzingen/aansturingen om de site te verbeteren...
Offline Gerard - 13/03/2007 22:36 (laatste wijziging 13/03/2007 22:39)
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Als je de scriptlibrary in de gaten houd, zie je dat ik (en anderen) bezig ben met het opruimen van verouderde/onveilige scripts.


Definieer verouderd en onveilig. En opruimen houdt in dat je de auteur van het script ook nog de kans geeft om het goed te maken of dat je het gelijk verwijderd?

Denk dat heel die script library ook eens opnieuw in elkaar gestoken moet worden. Elk script moet toegevoegd kunnen worden aan verschillende groepen. Op die manier kan je bij een script mooi zien dat hij bijvoorbeeld hoort bij "PHP5", "Classes" en "MySQL" ofzo. Dat scheelt alweer een hoop zoekwerk en maakt alles wat makkelijker.

edit: Zie dat er in het nieuwsbericht (bij technieuws? waarom niet op frontpage?) uitgelegd wordt dat er wel enigzins verwittigd wordt.
Offline Abbas - 13/03/2007 22:40
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ik stem hier volledig met Proximus in!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s