login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

automatisch login voor pagina

Offline toownie - 24/02/2007 16:45
Avatar van toownieNieuw lid Hey allen,

Ik wil graag een pagina van een andere site op mijn website zetten. Dit is geen probleem. Het probleem is eerder dat als je op die pagina komt dat je je eerst moet inloggen. Is het mogelijk dat je op die pagina al reeds ingelogd bent??

Snap je een beetje wat ik bedoel??

Grtjs en alvast bedankt!

toownie;-)

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline sir_green - 24/02/2007 16:49
Avatar van sir_green PHP interesse volgens mij moet dat kunnen

Als je de variabele waarmee je inlogd vastzet.

Dus geen

$username = $_post['username'];
$password = $_post['password'];

maar

$username = "piet";
$password = "ehw7u6ew";

Offline Stefan14 - 24/02/2007 17:46
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde bedoel jij geen login met cookies, dat je op die pagina kijkt of er op de computer van de gebruiker cookies staan met de logingegevens/sessieID, en aan de hand daarvan bepaald of diegene ingelogd is of niet.
Offline Gerard - 24/02/2007 18:04
Avatar van Gerard Ouwe rakker Gewoon zelf de inlogprocedure aanroepen met vooraf gedefinieerde gegevens die je zelf hebt ingevuld. Toch niet zo moeilijk om te bedenken?

Eventueel zelf al gewoon de SESSION volledig inrichten zodat hij denkt dat je ingelogd bent.
Offline toownie - 24/02/2007 18:20
Avatar van toownie Nieuw lid Ja inderdaad das niet zo moeilijk, maar bij mijn formulier staat er action=''/". Dusja weet ik veel waar hij die verwerkt.

En als ik die variabele vastleg, hoe kan ik dan ervoor zorgen dat het formulier gesubmitted wordt?

Ben daar eig ook ni zo heel veel mee bezig.

Offline Gerard - 24/02/2007 18:27
Avatar van Gerard Ouwe rakker Je moet het formulier ook niet submitten, dat is toch helemaal niet nodig? Kijk gewoon in de code wat hij precies wil dat er in de SESSION staat en zet dat er alvast in als de gebruiker binnenkomt op de pagina.
Offline toownie - 12/03/2007 22:40
Avatar van toownie Nieuw lid Al heel erg bedankt, maar ik heb hiermeer niet veel ervaring dus kan je iets meer uitleg geven!

Al heel erg bedankt!

toownie
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s