login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Drank verstoppe

Offline pj_muller00 - 16/02/2007 19:48
Avatar van pj_muller00PHP interesse Mannen,

Ik vertrek morgen me een paar vrienden op skivakantie ...
We gaan met een grote groep, en dus monitoren.

Nu hebben we 15 liter sterke drank gekocht.
en ze gaan zoiezo in het begin van de week iedereen fouilleren.

Iemand een zalig idee (uit ervaring ofzo) om drank te verstoppe.

Pj 

Ps : dit gaat nog een zalig topic worden volgens mij 
Laat de reacties maar komen 

59 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Erwt - 16/02/2007 19:50
Avatar van Erwt PHP beginner Een van de antwoorden is NIET, waarschijnlijk is het niets voor niets niet toegestaan toch? en anders.. je hebt toch wel wat bagage bij je?
Offline Stijn - 16/02/2007 19:51
Avatar van Stijn PHP expert Gaan ze je slaapzak controleren? Ik zou daar een fles of 2 instoppen Ik heb hetzelfde probleem ook binnen 3 weken.
Offline pj_muller00 - 16/02/2007 19:56
Avatar van pj_muller00 PHP interesse ze gaan wel grondig te keer gaan volgens mij ...

En veel sneeuw is er niet gevallen dus daar onder verstoppen 
Offline HellsChicken - 16/02/2007 19:57
Avatar van HellsChicken Nieuw lid Van tevoren opdrinken ? Probeer wel recht te lopen dan!
Offline Abbas - 16/02/2007 19:57
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Je kan altijd een kussen meenemen en daarin je flessen verstoppen, dit heeft bij mij vorig jaar gewerkt...
Wat je ook kan doen als je daar al ben is het onder je matras verstoppen, daar hebben ze ook niet gekeken en als er een vuilzak in een ijzeren emmer staat, de flessen onder de zak steken... :p
Offline Stijn - 16/02/2007 20:01
Avatar van Stijn PHP expert Staan er ergens struiken in de buurt? Verstop ze daar en net voor je vertrekt zeg je dat je naar het toilet moet en je loopt de struiken in en stopt ze in je zak xD
Offline Metalhead - 16/02/2007 20:02
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ach, als je toch gaat skiën, kun je het beste gewoon een paar kleine flesjes StrohRum 80 meenemen, daar hoef je niet zo veel van te drinken (gewoon een paar kopstootjes met een biertje er achteraan)...

En wat ik zelf ook vaak deed was lege colaflessen vullen met Berenburg...
Offline vinTage - 16/02/2007 20:10
Avatar van vinTage Nieuw lid bolletjes slikken, maar dan met drank 
Offline pj_muller00 - 16/02/2007 20:12
Avatar van pj_muller00 PHP interesse :D zalig, zalig die cocaïne manne  

Maar dit zijn de toepasselijke ideeën op rij :

- onder de vuilzak
- in struiken
- in sneeuw
- in andre flessen (cola)

Nog andere dingen ?
Want als je combineerd :
als ik cola flessen in de struiken ga steken met sneeuw erover.
Ben ik zoiezo binnen  :p
Offline Abbas - 16/02/2007 20:15
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Voila, je hebt het zelf al door wat je ongeveer moet doen 
Denk gewoon aan ALLE plaatsen waar leerkrachten niet aan denken, denk ook aan 'vermommingen' voor de drank en dan de twee combineren!!! ^^
Offline pj_muller00 - 16/02/2007 20:18
Avatar van pj_muller00 PHP interesse Maar iemand nog ideeën.
Alle creativiteit van programmeurkes tesamen 
Offline gothmog - 16/02/2007 20:22
Avatar van gothmog Lid In kleine flesjes stoppen en die in broekspijpen, boxershorts, schoenen, zakken van broeken, kleine vakjes (ga zo maar door) doen.
Heel effectief, wij mochten vorig jaar naar vlaanderen zelfs geen energy drank meenemen, we hadden maar stuk of 40 blikjes met z'n 3en en moesten de helft inleveren van wat zij hadden gevonden en dat waren er maar 10:D. Best triest dat je op een uitje dingen niet mag:p
Offline nemesiskoen - 16/02/2007 20:23
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
alcohol... mmm... mijn favoriete onderwerp.
Ik weet nog toen ik met titjes met school ergens henne ging, had hij een fles Tequilla bij. En dat zat schoon in zenne rugzak, en da heeft ons een vrolijke dag bezorgd, no problemo, gewoon nonchalant overkomen.

Ik neem aan dat ze komen controleren nadat jullie in jullie kamers zijn:
* in de wc-bak. Dus ik bedoel niet de WC zelf, maar in die bak waar het water uit komt.
* onder de vuilniszak in de vuilbak. Dus je haalt de zak uit je vuilzak, steekt daar je fles in, en daarna zet je de vuilzak er terug in. Zoals sommige van onze school vorig jaar met Berlijnreis hadden gedaan.
* Dit is de beste: de wodka overkappen in fleskes water. De gekleurde alcohol desnoods in een fles cola, waar cola in zit voor mijn part. Believe me, ALLES past samen met Cola:) Zelfs witte wijn. Je moet natuurlijk oppassen met geurrijke alcoholische beverages. Omdat als je die bij Cola kapt, en je opent die fucking fles... nja... dat heb ik vorig jaar een keer geflikkerd met Rode Wijn, en onze goede vriend titjes vond het nodig die fles te openen in Fysica:) In 2 seconden was die geur heel het klaslokaal verspreid, rap die fles verstopt

Ok, never mind, ik zie net dat PJ_Muller de beste bovenstaande puntjes al heeft vermeld...

Wat ge ook kunt doen is op voorhand nen hoop stinkende was meenemen in nen linnenzak en daarin een paar flessen steken. Geen monitor dat zon stinkzak ondersteboven gaat halen. Leg die linnenzak ook niet te verstopt, maar leg die subtiel in het oogzicht. Dit maakt de mensen minder suspecious. Ik weet ook nog dat ik vorig jaar met een inspectie gewoon allerlei plaatsen zei, voor de grap. Maar wat ik merkte was dat die daar niet eens gingen kijken. Het is wel een risico natuurlijk:) Maar je kan natuurlijk ook een hoop fakeplaatsen zeggen. Van: vergeet niet te kijken in de douche enzo, ookal ligt daar niets.
Offline GTW - 16/02/2007 20:27
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
tip:
neem pakken ijsthee (of andere grote pakken) en vul die ermee 
wle eerst uitspoelen met warm water tegen de smaak (geloof me, dat wil je niet proberen:P)
Offline nemesiskoen - 16/02/2007 20:33
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ijsthee met Rum is een prachtige combinatie. Dat heeft mijn verjaardag vorig jaar in het school heel erg vrolijk gemaakt.
Offline Stijn - 16/02/2007 20:42
Avatar van Stijn PHP expert @vage: alcholist?
Offline nemesiskoen - 16/02/2007 20:45
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Een trotse:-)

Nene, een alcoholist heeft dat niet onder controle. Ik heb dat volgens mij wel, hoewel sommige van mijn vrienden zullen beweren van niet... Ik ben de laatste maanden zwaar nuchter geweest, alhoewel ik 4 weken geleden wel terug ben hervallen naar het dagelijks drinken. Maar da's om te ontstressen :-)
Offline zamna - 16/02/2007 20:57
Avatar van zamna HTML beginner Gaje met de trein naar je bestemming ?
Offline pj_muller00 - 16/02/2007 21:01 (laatste wijziging 16/02/2007 21:02)
Avatar van pj_muller00 PHP interesse Bus

[EDIT] Vage zolang jij al niet de trukjes die hier beschreven worden elke dag gebruikt zal het nog niet zo erg zijn :p
Offline vinTage - 16/02/2007 21:02
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan ook een levens grote pamper aandoen, die volkieperen met alcohol.

Volgens de doktoren voel je geen natte billetjes en absobeert dat beest als de beste.
Eenmaal op bestemming wring je dat ding gewoon uit 
Offline pj_muller00 - 16/02/2007 21:05
Avatar van pj_muller00 PHP interesse Ok nu deftige trucs  :p
Offline nemesiskoen - 16/02/2007 21:16
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Bwa, kvind die van vinTage niet slecht:-) zou wel grappig zijn omdat dan ook daadwerkelijk te videotapen. Dus terwijl je dat overkapt in die pamper filmen, en dan wat filmkes van in de bus en vragen hoe het gaat, en daarna als je aankomt en de alcohol onttrekken en proeven:-) Zou nog hoog scoren bij Youtube als je't in't engels spreekt en de de film titeld: 'Stupid Dutch/Belgian kids trying to smuggle alcohol'.
Offline Xfader - 16/02/2007 21:19
Avatar van Xfader Lid Als je geld wilt verdienen moet je dat idee van vinTage/vage opvolgen, als je namelijk op de voorpagina van youtube komt kan je geld verdienen . Succes met alcohol smokkelen ;)
Offline Stijn - 16/02/2007 21:23
Avatar van Stijn PHP expert lol vinTage klig plat ^^ ^^
Offline pj_muller00 - 16/02/2007 21:25
Avatar van pj_muller00 PHP interesse Ey manne, zo zot ben ik wel niet hoor 
Offline zamna - 16/02/2007 21:39
Avatar van zamna HTML beginner Of ge drinkt u zat, kotst de wc van den bus vol en zorgt er voor dat de moni's dat zien en uw reis is eraan 

( srry voor mijn sarcasme )
Offline nemesiskoen - 16/02/2007 21:51
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Sarcasme? Waar?
Offline pj_muller00 - 16/02/2007 21:52
Avatar van pj_muller00 PHP interesse idd, steekt er niet in jonge 
Offline zamna - 16/02/2007 21:58 (laatste wijziging 16/02/2007 22:07)
Avatar van zamna HTML beginner Ah ok Je ziet het dus als een mogelijke piste 

EDIT: heb mijn creativiteit eens laten werken en nog wat verstopplaatsen uitgevonden:

* In je skibril, afplakken met vacuumfolie is aangeraden.
* Als je lenzen draagt kan je zo'n leeg vloeistof-flesje vullen
* Kleine flesjes in slikken en weer uitpoepen (zoals de drugskoeriers), ik denk niet dat ze het daar zullen zoeken
* Als je een plafond hebt met van die witte vierkanten, kan je ereen ophoogduwen en daar alcohol verstoppen
TIP: neem een koordje hang je fles eraan vast en gooi de fles wat verder in het plafond, zo vinden ze het mssn minder snel.
* Flessen rond je binden en de hele dag er zo mee rond lopen
* Zet je drank op de noodtrap, meestal moet je daarvoor wel uit een raam klimmen of een andere kamer betreden.
Offline Dark_Paul - 16/02/2007 22:08 (laatste wijziging 16/02/2007 22:16)
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Wij gingen vorig jaar ook op skivakantie, en we hadden het geluk dat we maar een heel klein raampje hadden naar het balkon. Als we het balkon op wilden, moest dat via de kamer naast ons. Wij mochten ook geen alcohol op de kamers (moesten we beneden neerzetten), maar wij zette alles achter en onder dat kleine raampje met het gordijn dicht. Niets gezien toen ze kwamen controleren (waren gelukkig niet heel streng) en alles werd ook nog mooi gekoeld ook! Bier uit tapvaten smaakt trouwens erg goed, we hadden ook 3x5L tapvaten op het balkon staan, lekker gekoeld!
Uit ervaring: skivakanties met school ofzo zijn altijd geweldig!! Je maakt er de gekste dingen mee!
Remember: je kan ook zuipen zonder lol te hebben! 

Edit:
Citaat:
Een van de antwoorden is NIET, waarschijnlijk is het niets voor niets niet toegestaan toch? en anders.. je hebt toch wel wat bagage bij je?

Ben jij zo'n heilig boontje die zich altijd aan de regels houdt? Dit soort regels zijn er om verbroken te worden Is goed voor je creatieve ontwikkeling zullen we zeggen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s