login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website ulimit.com

Offline valist - 14/02/2007 19:37
Avatar van valistLid Hallo

Heb een website bij ulimit.com maar kan deze site nu niet meer bekijken,krijg steeds het volgende scherm:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Apache/1.3.24 Server at mailx.ulimit.com Port 80

Weet iemand wat er fout is en hoe ik dit kan oplossen?

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 14/02/2007 19:38
Avatar van Stijn PHP expert simpel. Je hebt geen toegang tot de server mailx.ulimit.com 
Offline vinTage - 14/02/2007 19:39
Avatar van vinTage Nieuw lid of je bent via ip gebannen (deny from jouIP) of je hebt geen index.html/php

denk ik
Offline freddyboeke - 14/02/2007 19:39
Avatar van freddyboeke HTML beginner Kan oa liggen aan het ontbreken van een index.php/html bestand.
Offline Stijn - 14/02/2007 19:40
Avatar van Stijn PHP expert dat kan niet hé freddyboeke want dan zie je gewoon de bestanden en mappen. Doe maar es je index weg van localhost en je gaat het zien. Apache zorgt daarvoor.
Offline valist - 14/02/2007 19:41
Avatar van valist Lid En waarom heb ik nu ineens geen toegang meer tot die server?
Dat zou ik willen weten. Heeft dit te maken met m'n instellingen op m'n computer?
Offline vinTage - 14/02/2007 19:44
Avatar van vinTage Nieuw lid @stijn, als je dat local bekijkt en je ziet je mappen etc, dan heb je dat gewoon niet beveiligt met .htaccess

Offline Stijn - 14/02/2007 19:44 (laatste wijziging 14/02/2007 19:45)
Avatar van Stijn PHP expert Ja en als google.com verandert komt dat ook met de instellingen van je pc. Not dus! Waarom je er niet meer op kan moet je vragen aan de mensen die jou dat subdomein gegeven hebben. Meer kunnen wij daar ook niet over zeggen.

@vinTage: hoeft ook niet want local is maar local hé. Op internet is het wel handig om een .htaccess te zetten.
Offline vinTage - 14/02/2007 19:46 (laatste wijziging 14/02/2007 19:49)
Avatar van vinTage Nieuw lid Daarom dat freddy en ik beide zeggen dat het KAN liggen aan een missende index 

voorbeeldje
http://www.site...zoeken.jpg
http://www.sitemasters.be/images/grote_iconen

tis wel niet de index, maar tis wel hetzelfde idee
Offline valist - 14/02/2007 19:56 (laatste wijziging 14/02/2007 20:05)
Avatar van valist Lid Wanneer ik op de 2 bovenste links klik zie ik:
1 een vergrootglas met zoeken
2 de tekst hieronder
Forbidden
You don't have permission to access /images/grote_iconen/ on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.37 Server at www.sitemasters.be Port 80

Is dat hetzelfde probleem dat ik heb.
Maar dan is m'n vraag hoe ik het oplos.
Heb al verschillende mails gestuurd naar ulimit.com ... maar krijg geen antwoord. Soms vraag ik me af of ze nog bestaan.
en hoe komt het dat andere personen op hun computer m'n site wel kunnen zien.
Ik heb nog eens gecontroleerd en ik heb een index bestand.
Offline Stefan14 - 14/02/2007 20:12 (laatste wijziging 14/02/2007 20:12)
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde @valist, het is misschien niet wat je wilt horen, maar wat dacht je van een betaalde host? Dan heb je tenminste goede service, want al die gratis troep is waardeloos, dat zie je nu ook, want je krijgt geen antwoord.
Een betaalde host heb je al voor een paar tientjes per jaar. In principe is dit best een goedkope hobby als je het zo bekijkt 
Offline valist - 14/02/2007 20:24
Avatar van valist Lid Ik heb helemaal niets tegen een betaalde host. Nu is het een hobby geworden en een hobby mag wat geld kosten,geen probleem.
Maar ik ben meer een amateurke en heb een site gemaakt op geocites van yahoo. En via ulimit kan deze bestaande site overgeomen worden, gewoon met een kortere zelfgekozen naam. Dat is de reden dat ik toen ulimit ( en dat werd toen ook aangeprezen ) heb gekozen. Indien ik m'n site gewoon kan overdragen naar een andere host, geen probleem tegen betaling.
Kun je me een paar goede host geven.
Offline gothmog - 14/02/2007 20:35
Avatar van gothmog Lid Google rond, maar probeer eerst te kijken of je wel een index hebt, dus een index.php of index.html bestand.
En Stijn, dat is nonsens, en hij heeft waarschijnlijk ook nog eens een subdomein, dus dat moet je met htaccess instellen om je mappen en bestanden te laten zien.
Offline valist - 14/02/2007 20:53
Avatar van valist Lid Ik heb een index bestand
Om duidelijk te zijn de site is oorspronkelijk aangemaakt bij geocities en wordt ook elke maand bijgewerkt met page builder. url is http://geocities.com/swieberke/autopagina.html
Deze site is overgebracht naar ulimit met als url: www.automania.be.tf
Omdat ik daar een toepasselijke en kortere url kon krijgen.
De site op geocities werkt perfect.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s