login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Geslacht

Offline xSc - 20/12/2006 14:53
Avatar van xScOnbekend Ik kan niet op het woordje 'geslacht' komen in het Engels/Duits.

Geslacht: man/vrouw

17 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kr4nKz1n - 20/12/2006 14:53 (laatste wijziging 20/12/2006 14:54)
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend sex

-Edit-
www.interglot.com

Gewoon zoeken luie hond.
Offline Gerard - 20/12/2006 14:56
Avatar van Gerard Ouwe rakker Gender of Sex.

@Kr4nkz1n
Zou je alsjeblieft niet dat soort taal hier neer willen zetten. Vooral niet als je een nieuw lid bent en net om de hoek komt kijken. En dan vooral niet tegen een crew-lid.
Offline Kr4nKz1n - 20/12/2006 14:57
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Om de hoek kijken?

Who said that. Ik kom gewoon weer eens hier online.
Offline xSc - 20/12/2006 14:57
Avatar van xSc Onbekend Inderdaad. Hij krijgt een tijdelijke status.
Offline Gerard - 20/12/2006 14:58
Avatar van Gerard Ouwe rakker Je bent pas net weer actief en dus kom je om de hoek kijken. Heel simpel. Het feit dat je toevallig een hele tijd geleden geregistreerd hebt wil niet zeggen dat je opeens maar kan zeggen wat je wil tegen mensen die je waarschijnlijk niet eens echt kent.

Je acties hebben je nu al een leuke status opgeleverd. Goede start!!
Offline Kr4nKz1n - 20/12/2006 14:58 (laatste wijziging 20/12/2006 15:00)
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Hahaha Nu word ie nog mooier.
En dan zeggen de Crew-leden dat we ontopic moeten blijven.

Maar kom op, als je zelfs Medewerker bent van SiteMasters mogen we toch wel verwachten dat je zoekt?

Citaat:
Het feit dat je toevallig een hele tijd geleden geregistreerd hebt wil niet zeggen dat je opeens maar kan zeggen wat je wil tegen mensen die je waarschijnlijk niet eens echt kent.
Dat denk ik ook niet, en ook al kom ik hier al heel lang dat betekent nog niet dat ik mag schelden, maar ik vind dit echt te erg.
Offline xSc - 20/12/2006 15:00
Avatar van xSc Onbekend Kr4nKz1n, wat denk je zelf? Dat ik dat niet gedaan heb? Ik kwam op sexe uit, maar dat wil ik niet gebruiken.
Offline Gerard - 20/12/2006 15:05
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Hahaha Nu word ie nog mooier.
En dan zeggen de Crew-leden dat we ontopic moeten blijven.

Nog iets mooiers horen? Ik ben een ex-crewlid en weet goed hoe het hier moet.

Citaat:
Maar kom op, als je zelfs Medewerker bent van SiteMasters mogen we toch wel verwachten dat je zoekt?

Ja dat mag je inderdaad. Maar als een crewlid hier een vraag stelt dan weten de vaste mensen hier al dat zo'n persoon er gewoon niet uitkomt. Niet elke eerste de beste brugwip wordt hier toegelaten in de crew.

Maar het feit dat je uit zijn topic-start wilt concluderen dat hij niet gezocht heeft is niet zo erg. Dat je hem dan opeens uit het niets "een luie hond" noemt getuigd van vrij weinig normen en waarden kennis.
Offline Kr4nKz1n - 20/12/2006 15:08
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Je doet je anders nog steeds voor als Crew lid *gaap*.
Ik neem aan dat xSc dat zelf kan oplossen. Of ben je z`n secretaresse?
Offline xSc - 20/12/2006 15:08 (laatste wijziging 20/12/2006 15:08)
Avatar van xSc Onbekend Oke, je zal vast geen CDAstemmer zijn ;) maar normaal reageren kun je toch ook als je wat linkser bent ;)
Offline Kr4nKz1n - 20/12/2006 15:10
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Ik ben helemaal links, ik wil best normaal reageren, en ik wil het best terug nemen, maar als er van die wanna B Crew-leden zijn die mij op me fouten wijzigen (wat misschien geheel terecht is) terwijl ik met een crew-lid te maken heb, tja, dan ga ik gewoon even door.

Ik neem aan dat jij (xSc) zelf wel zou hebben kunnen zeggen dat je dat niet wilt.
Offline xSc - 20/12/2006 15:12
Avatar van xSc Onbekend Proximus ik een kundig lid, ex-crewlid. Hij is admin geweest. De bedoeling van een forum is om er met elkaar iets moois van te maken. Crewleden zijn niet alleen maar politieagentje.
Offline Gerard - 20/12/2006 15:13
Avatar van Gerard Ouwe rakker Als heel de wereld zo dacht dan zou het een zooitje zijn. Als iedereen alleen maar zijn eigen zaakjes zou opknappen dan denk ik dat het een stuk minder leefbaar zou zijn op de wereld.

Maar ik wens je voor de rest veel plezier hier, mijn hulp zal je niet meer krijgen. Vooral niet nu je aangeeft dat je gewoon 'even doorgaat' omdat ik geen crewlid ben. Dat is een spelletje voor kleine kinderen.
Offline xSc - 20/12/2006 15:14
Avatar van xSc Onbekend Goed jongens, ik sluit dit topic ....

Bedankt in ieder geval!
Offline Kr4nKz1n - 20/12/2006 15:14 (laatste wijziging 20/12/2006 15:16)
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Kundig lid, ex-crewlid, admin dat interesseert me niks. Dat is hij nu niet meer dus heeft hij voor mijn gevoel net zij weinig te zeggen als een ander lid. Wel is waar zullen jullie eerder naar hem luisteren dan naar mij etc. Maar wat ik dus bedoel is dat jij zelf wel voor jezelf kunt opkomen.

Citaat:
Als heel de wereld zo dacht dan zou het een zooitje zijn. Als iedereen alleen maar zijn eigen zaakjes zou opknappen dan denk ik dat het een stuk minder leefbaar zou zijn op de wereld.

Maar ik wens je voor de rest veel plezier hier, mijn hulp zal je niet meer krijgen. Vooral niet nu je aangeeft dat je gewoon 'even doorgaat' omdat ik geen crewlid ben. Dat is een spelletje voor kleine kinderen.
Als heel de wereld zo dacht zoals jij hadden we allemaal bet wetertjes, je lijkt een beetje op Bush.
Offline xSc - 20/12/2006 15:16
Avatar van xSc Onbekend Natuurlijk, maar voor elkaar opkomen is ook een stukje eenheid binnen de site. Nederland gaat tenonder door individualisme.

Eendracht maakt macht!
Offline foe - 20/12/2006 15:16
Avatar van foe HTML interesse http://dict.tu-...mp;comment=

 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s