login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Achtergrond muziekje

Offline roofgah - 20/12/2006 11:08
Avatar van roofgahHTML interesse Hallo

Ik heb een .mid als achtergrond muziek in mijn site. Ik heb deze in de menu.php gestopt die in elke pagina geinclude is. Nou is het wel zo wanneer ik op een link in het menu klik de muziek stopt en op de volgende pagina weer verder gaat spelen. Is er een mogelijkheid om te door te laten lopen? En dan bedoel ik niet door een kleine popup te laten komen met dat .mid erin.

Groeten Rutger

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kr4nKz1n - 20/12/2006 11:09
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Mwhua, iframes of frames, anders zou ik geen optie weten.
Een link "refresht" de gehele pagina.
Offline xSc - 20/12/2006 11:26
Avatar van xSc Onbekend Hmm, achtergrondmuziekjes ken ik tegenwoordig alleen nog maar i.c.m. Flash.

Je kunt met frames werken, maar dat is zeer af te raden.
Offline Warbringer - 20/12/2006 12:00
Avatar van Warbringer Onbekend de pagina word opnieuw geladen.
Je kan met InFrames werken. Dat wil zeggen dat als je in het menu
op een link klikt alleen alles in de IFRAME wordt veranderd en dus niet de hele pagina!!!

Dus je muziekje in menu.php or whatever blijft door spelen!
een voorbeeldje van de link:

  1. <a href="test.com" target="IFrame1"></a>


De IFrame zelf

  1. <iframe id="IFrame1" hight="100%" width="100%"></iframe>


Kan zijn dat ik ergens een stukje verkeerd geschreven heb maar moet je het even opzoeken, lang geleden voor me dit spul. Anyways dat werkte bij mij altijd perfect, scheelt ook laad tijd in veel gevallen omdat je enkel een 'stukje' van de site refreshed en niet de complete website.
Offline Kr4nKz1n - 20/12/2006 12:03
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend hmmz bij iframe kan je die hoogte en die breedte niet op 100% zetten. Lullig maar waar.

Daarnaast is een achtergrond muziek leuk maar nodig ?

En Warbringer je mag hem zelf ook wel laten zoeken, w3schools.com ofzo, maja als je alles wilt voorkauwen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s