login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PDA website

Offline ThAlmighty - 11/12/2006 21:45
Avatar van ThAlmightyHTML beginner Hoe maak ik een website die je goed kan draaien op een PDA of Smartphone, wat zijn de mogelijkheden. Hoe zijn de ervaringen?

Ik wil graag wat informatie over website's voor op mobiele telefoons

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 11/12/2006 21:57
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/CHTML

Google helpt je natuurlijk aan de slag 
Offline ThAlmighty - 11/12/2006 22:31
Avatar van ThAlmighty HTML beginner Werkt CHTML op smartphones en pda's, of moet ik WAP met WML gebruiken?
Offline rambo - 12/12/2006 12:27
Avatar van rambo HTML beginner Tegenwoordig kun je ook normale HTML gebruiken. Je moet dan natuurlijk wel op de afmetingen van je pagina's letten en de grootte ervan. Dus geen grote afbeeldingen etc.
Offline TheEagle - 12/12/2006 14:55 (laatste wijziging 12/12/2006 14:57)
Avatar van TheEagle Lid Ik heb een tijdje in de imode ( = mobiel internet ) branche gewerkt, chtml is een goede oplossing, het is gewoon een compacte HTML, maar je kunt ook prima met XHTML + CSS werken.

Begin niet aan Javascript, PHP etc is wel mogelijk. Let ook op de grootte van de pagina, ( niet groter dan 10 kb per pagina ) en let op de grootte van afbeeldingen en teksten.

Maak de sites simpel en overzichtelijk, gebruik acceskeys ( <a href="bla.htm" acceskey="1"> ) en probeer gewoon uit!!!

Succes!

( er is een mobiele simulator te vinden op wapag.nl )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s