login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum
Zoeken  Regels  Help
Categorieën > Overige

vroege vogels?

Stijn – 09/12/2006 01:18
hallo

ik open dit topic voor alle kleine gasten onder de 15 jaar. Dit omdat ik deze persoon JacobVHasje tegenkwam op deze site. Dude waar zijn jullie kinderen toch mee bezig? Maken jullie echt al websites en coderen jullie echt? Komaan zeg ga buiten spelen en vrienden maken ipv zo vroeg achter de pc te kruipen...

Er moet toch ergens een leeftijdsgrens komen, vind ik althans.

de kindertherapeut
stijn

Pagina:

175 antwoorden

Gesponsorde links

vinTage – 09/12/2006 01:28
Zolang de beheerder van deze site niet eerlijk is kan je moelijk verwachten dat de rest dat wel is...

Zo vind iemand van de crew het ook leuk om de gegevens in je control panel te veranderen (zoals de link weghalen naar mn website, en de voornaam naar "ik was het" )
(heb ik al terug veranderd)

MothZone – 09/12/2006 01:47
Mja, dat hij 12 is, is te merken aan zn gedrag in de showcase (en wrs hier ook als hij t leest).
Maar ik was ook maar 12 toen k begon met mn eerste siteje in word 

Stijn – 09/12/2006 02:14
komaan dat is toch geen leeftijd. Ik speeld met me vrienden: voetballen en oorlogje spelen. Nu krijgen de kinderen een iPOD en een computer voor hun communie of 12 jaar. Moet het zo worden met de jeugd , awel merci.

Wat ik dan nog het stomste vind is dat ze een portfolio site maken terwijl serieuse mensen daar hard voor moeten werken. Dus volgens mij moeten die gasten niet stoer beginnen doen als ze es iets weten want meestal weten wij dat al lang 

MothZone – 09/12/2006 02:26
jah, oke, op u 12 moet ge nog wel buite spele, maar toen was t vaak dat k paar dagen de week savonds een uurke ofzo ermee bezig was
natuurlek, als ge daar als 12jarige al 3 4 uur per dag mee bezig zijt, is t erg

vinTage – 09/12/2006 02:28

GTW – 09/12/2006 09:24
whahahaha, dat is gewoon te erg XD
"testen op gastvrijheid", Kom op man, get a life 

zamna – 09/12/2006 09:26
Volgens mij is JacobVHasje gwn een grap. In ieder geval schort er iets aan SiMa. Hoe kunnen zo'n spamtopics meer dan 24 uur blijven staan ? Is hier dan geen enkele moderator online ??? Hebben ze hier dan geen banfunctie om dergelijke irritante leden te bannen ??? Of hebben ze nog nooit gedacht dit zou gebeuren ?

CHIR – 09/12/2006 09:30
LOL, zielig figuur...
Nouja, die moeten er ook zijn om te laten zien dat anderen gelukkig anders zijn ;)

stijnhau – 09/12/2006 09:31
niks tegen mensen van 12 jaar he.
op mijn 12 jaar heb ik html geleerd en nu 3 jaar altere kan ik de basis van php.
je moet oit eens beginnenen.
ik zit veel achter de pc maar daarom heb je geen vrienden he.
ik heb zo zelfs vriende in nederland(ik ben belg) en engeland.
zelf iemand die op mijn eigen straat woont 2-3 km verder.

W0etah – 09/12/2006 10:06
lol, ik ben pas begonnen toen ik 15 jaar was, daarvoor mocht ik zelf niet zolang op de pc van mijn ouders.

en ik heb ook ontdekt toen ik stijnhau leerde kennen via een site dat hij een paar kilometers van mij woont

Gesponsorde links

Pagina:

Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten:

© 2002-2012 Sitemasters.be - Regels - Gehost door: Vircon - Laadtijd: 0.019s