login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

procesor problemen

Offline robocop - 24/11/2006 17:15
Avatar van robocopLid hallo mense,

ik heb een probleem met mijn processor een intel celeron (r) 2.66GHz maar ze zegge dat het een intel celeron D is
mijn probleem is namelijk als ik mijn pc opstart dat mijn procesor na een paar seconden op 100% begingt te draaien.
Als ik dan mijn pc reset op gwn opnieuw opstart werkt hij meestal normaal wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?


mijn tweede probleem is dat mijn temp3 op 65 graden staat en dat er bij mijne speedfan dan een vlam bijstaat is dat normaal?

mijne moederbord is ASRock 1GB ram geheugen intel celeron (r) of D 2.66GHz

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dark_Paul - 24/11/2006 17:21
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde 65 graden?! Dat is te hoog voor je processor. Op deze temps gaat ie weliswaar nog niet kapot, maar dat 't er goed voor is, kan ik ook niet zeggen. Heb je je CPU toevallig overgeclocked, en geen nieuwe koeler erop gezet? Want bij overclocken wordt je CPU toch wel een stuk warmer.
Dit is trouwens een webmaster forum, volgens mij is het niet de bedoeling dat hier veel hardwarematige vragen worden gesteld.
(dit is niet als reclame bedoeld)Misschien is het beter om eens je vraag te stellen op dit forum.
Offline robocop - 24/11/2006 18:00
Avatar van robocop Lid op welk forummoet'k mijn vraag dan stelle? en hoe weet ik of mijn cpu al eens is overclockt?
Offline Vakama - 24/11/2006 18:09
Avatar van Vakama HTML beginner Deze

Link stond al bij de reactie van Dark_Paul
Offline robocop - 24/11/2006 18:48
Avatar van robocop Lid waar?
Offline Stefan14 - 24/11/2006 18:50 (laatste wijziging 24/11/2006 18:51)
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde uhm, ben je nou zo dom of doe je je dom voor? het staat al 2 keer genoemd in het topic.

oftewel hier moet je zijn dus:
http://www.hardware.info/forum
nu staat het dus 3 keer in het topic.

Je registreert daar, opent een topic, en wacht af.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s